Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار تیم‌ملی کشتی گفت: استقلال خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شد، برای درخشش در مسابقات همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یونس امامی، آزادکار تیم‌ملی کشتی ایران، درباره عدم برگزاری اردوهای تیم‌ ملی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: چند وقتی است که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوهای تیم‌ملی کشتی را به فدراسیون داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصمیم فدراسیون برای برپایی این اردوها منوط به برگزاری قطعی مسابقات جهانی صربستان است که احتمالا تا نیمه دوم مهرماه تکلیف آن مشخص می‌شود.

او اضافه کرد: اما در حال حاضر اکثر بازیکنان در باشگاه‌هایی که از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبی دارند تمرینات خود را سپری می‌کنند تا از آمادگی برای حضور در مسابقات دور نمانند. قطعا انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی و به صورت گروهی نتیجه بهتری هم دارد اما فعلا باید با همین روند ادامه دهیم تا شرایط به روال قبل برگردد.

کشتی‌گیر تیم استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم برای برگزاری رقابت‌های لیگ نیز گفت: برگزاری مسابقات لیگ قطعا می‌تواند کمک زیادی را به روند آماده سازی بازیکنان داشته باشد. قطعا لیگ می‌تواند به نوعی تعطیلی اردوها را جبران کند اما به تنهایی هم کافی نیست. خوشبختانه تیم ما هم وضعیت خوبی دارد البته استقلال خیلی دیر وارد نقل و انتقلات شد ولی شروع خوبی را برای حضور در لیگ داشت این روزها مشغول تمرین هستیم البته به صورت انفرادی اما تا 10 مهر که استارت لیگ خواهد خورد شاید چند روزی را هم به صورت تیمی تمرین کنیم. استقلال تیم خوبی است، امسال هم برای اولین بار است که در کشتی تیمداری می‌کند کار سختی دارد اما همگی تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را با استقلال کسب کنیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی ازاد یونس امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور