Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز در بازی دوم برابر دنور ناگتس از کامبک حریف جان سالم به در برد.

لس آنجلس لیکرز در شبی که با جرزی «مامبا» وارد زمین شده بود موفق شد در پایان یک دیدار جذاب برابر دنور ناگتس به پیروزی برسد تا در سری فینال غرب بدون شکست بماند.

بازی های قبلی این سری:

لس آنجلس لیکرز 126-114 دنور ناگتس / خط و نشان واضح لیکرز در اولین مسابقه فینال غرب

در حضور لبران جیمز، حالا این آنتونی دیویس است که لس آنجلس لیکرز را در لحظات دشوار رهبری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دوم فینال کنفرانس غرب NBA، لیکرز در برابر دنور ناگتس صف آرایی کرده بود و پس از کامبک حریف در لحظات آخر در آستانه شکست قرار داشت تا آنکه پرتاب سه امتیازی آنتونی دیویس در بازر، پیروزی را برای شاگردان فرانک ووگل به ارمغان آورد. بدین ترتیب لس آنجلس لیکرز بازی دوم را با نتیجه 105-103 به نفع خود تمام کرد تا در سری 2-0 از دنور ناگتس جلو بیفتد. مربی لیکرز پس از بازی گفت بازر بیتر دیویس یک پرتاب مامباوار بود و تنها کوبی برایانت می توانست چنین پرتاب موفقی داشته باشد. لیکرز در این مسابقه با جرزی مشکی «Black Mamba» وارد زمین شده بود، لباسی که کوبی برایانت فقید در طراحی آن نقش داشت. آنتونی دیویس بهترین بازیکن لیکرز در زمین بود و با کسب 31 امتیاز و 9 ریباند در این دیدار به کار خود پایان داد. 10 امتیاز آخر لیکرز را دیویس وارد سبد حریف کرد. بازیکن سابق نیواورلینز پلیکانز برای آنکه اجازه ندهد تیمش قربانی کامبک های دنور نشود، در نیمه دوم بازی 22 امتیاز داشت.

به گزارش طرفداری، لبران جیمز نیز در این مسابقه نیمه اول را بهتر بازی کرد و در نهایت 26 امتیاز و 11 ریباند کسب کرد. دنور ناگتس که در مقطعی از این بازی با 16 امتیاز اختلاف از حریف عقب افتاده بود، با درخشش نیکولا یوکیچ به بازی برگشت و در فاصله 20 ثانیه مانده به پایان 103-102 جلو افتاده بود. سپس الکس کروسو یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد و جمال ماری در 2.1 ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم، دنی گرین را بلاک کرد تا توپ به بیرون از زمین برود. در شروع مجدد بازی، راجان راندو که روزهای خوبی را سپری می کند آنتونی دیویس را که میسن پلاملی از او غافل شده بود پیدا کرد تا با سه امتیازی او، لیکرز نیمی از راه فینال غرب را پیموده باشد. برای دنور، یوکیچ با 30 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن بود و جمال مری هم 25 امتیاز آورد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس لیکرز 29 31 22 23 105 دنور ناگتس 21 29 28 25 103 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور لس آنجلس لیکرز

44.6%

36.1%

94.7%

44 23 7 9 23 دنور ناگتس 47.3%

33.3%

75.8% 31 22 4 12 19 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | از رکوردهای تاریخی یوکیچ و ماری تا شکستی که قسمت تاریک کارنامه داک ریورز را تاریک تر کرد

بسکتبال NBA | تیم های منتخب فصل 2019/20 مشخص شدند / رکوردشکنی لبران جیمز

یانیس آنته توکومپو به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2019/20 لیگ NBA انتخاب شد

نکته آماری کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل 2019/20 توسط یانیس آنته توکومپو

میامی هیت 106-117 بوستون سلتیکس / اولین پیروزی سلتیکس در سری در شب بازگشت گوردون هیوارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس لیکرز آنتونی دیویس دنور ناگتس سه امتیازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود

واکنش خبرنگاران فوتبال انگلیس به دیدار منچستریونایتد - کاونتری سیتی را مرور می‌کنیم. 

طرفداری | منچستریونایتد با برتری در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی به فینال اف‌ای کاپ راه یافت. 

روی کین پیش از شروع بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی در انتظار یک عملکرد قاطع نه تنها از سوی اریک تن هاخ، بلکه بازیکنان منچستریونایتد نیز بود. آن‌ها در لیگ برتر 12 بار شکست خورده‌اند اما امروز به مصاف تیمی رفته بودند که با 13 شکست در چمپیونشیپ، وضعیت مشابه شیاطین سرخ را داشت. منچستریونایتد برتری 3-0 را به طرز عجیبی که پس از تعویض‌های اریک تن هاخ حاصل شده بود با تساوی 3-3 عوض کرد. کاونتری در آخرین دقایق وقت‌های اضافه تیر دروازه یونایتد را به لرزه انداخت و سپس با مردود شدن گل چهارمش، از ثبت یکی از به‌یادماندنی‌ترین کامبک‌های تاریخ جام حذفی انگلیس ناکام ماند. اکنون به سراغ بررسی این بازی از زاویه دید خبرنگاران مطرح فوتبال انگلیس می‌رویم:

ساموئل لاکهرست از منچستر ایونینگ نیوز:

اریک تن هاخ نمی‌تواند نجات پیدا کند. او در سریع‌ترین زمان ممکن باید برود. آنتونی پس از پیروزی در حالی که سایرین محتاط هستند، به شکل اغراق‌آمیزی خوشحالی می‌کند. بازیکنان یونایتد باید هم با این عملکرد محتاط باشند. تنها چیزی که از عملکرد منچستریونایتد بعد از دقیقه ۷۰ خجالت آورتر بود، واکنش آنتونی به پیروزی در ضربات پنالتی بود پست او در شبکه‌های اجتماعی صبح امروز هم با اشاره به کاونتری با عنوان «Covertry» همراه بود. او امروز در حد و اندازه بازی کردن در سطح آن‌ها هم با مشکل مواجه است.

منچستریونایتد با ورود آنتونی برتری را از دست داد الکس شاو از تلگراف:

یکی از تحقیرآمیزترین پیروزی‌های تاریخ منچستریونایتد بود. 

 جیمز رابسون از ESPN: ماه گذشته، الخاندر گارناچو هنگام پیروزی 3-2 مقابل چلسی و 2-1 مقابل لیورپول تعویض شد و حالا 3-0 مقابل کاونتری سیتی.... میگل دلینی از ایندیپندنت:

حتی اگر منچستریونایتد در مرحله بعد هم باشد، دیگر «بهترین بازیکنان مصدوم هستند» جواب نمی‌دهد. تیمی که چند صد میلیون هزینه داشته، نمی‌تواند فوتبال سطح بالایی بازی کند.  

اریک تن هاخ طی سه مصاحبه قبل از بازی به مصدومیت بازیکنانش اشاره کرده بود مارک اوگدن از ESPN:

مارک رابینز شغل یک سرمربی دیگر منچستریونایتد را نجات داد.  

سرمربی کاونتری منجی فرگوسن نیز بود. اینجا در مورد او بخوانید. 

 

کارل آنکا از اتلتیک:

آنتونی پس از پیروزی منچستریونایتد با گرفتن گوش‌هایش به سمت بازیکنان کاونتری شادمانی می‌کند.  

آدام کرفتون از اتلتیک:

 منچستریونایتد فداکار تمامی تلاشش را انجام می‌دهد تا بازی‌ها تا جای ممکن جذاب باشند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • پیروزی مینه سوتا مقابل فینیکس در بازی نخست پلی‌آف لیگ NBA
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود