Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سیدامیر سیدشنوا رتبه یک کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی  از کلاس هفتم در مدرسه تیز هوشان تحصیل می‌کردم. در ایام مطالعه برای کنکور تفریحاتم را کنار نگذاشتم. سال اولم بود که در کنکور شرکت کردم و هیچ سهمیه‌ای نداشتم.

رتبه دو، تیزهوشان

رامین آزادی رتبه دوم کنکور تجربی گفت: دوران متوسطه در مدرسه نمونه دولتی بودم و دوره دبیرستان را هم در مدرسه تیز هوشان تحصیل کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه سه، تیز هوشان

محمد تیموری ماسوله رتبه ۳ تجربی از گرگان  درباره زمان شروع به مطالعه برای کنکور گفت: از اول مهر ماه سال دوازدهم برای مطالعه شروع کردم، قبل از شروع کرونا و با وجود باز بودن مدارس روزی ۵ ساعت و بعد از تعطیل شدن مدارس روزی ۷ ساعت مطالعه داشتم، در مدرسه تیز هوشان تحصیل می‌کردم، تعویق اولیه کنکور خوب بود، اما تعویق بعدی که یک هفته مانده به کنکور اتفاق افتاد خیلی شرایط روانی بدی را پدید آورد. به داوطلبان توصیه می‌کنم با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا آرامش خود را در کنکور حفظ کنند.

رتبه چهارم، تیزهوشان

سپهر اسلامی رتبه ۴ کنکور تجربی از تهران نیز درباره نوع مدرسه خودش به خبرنگار دانشگاهی، می‌گوید: راهنمایی در مدرسه تیز هوشان تحصیل کردم و متوسطه سوم را در مدرسه غیر دولتی تحصیل کردم.

رتبه پنج، تیز هوشان

علی مولائی رتبه ۵ تجربی از ارومیه گفت: حدودا ۱۰ ساعت در طول شبانه روز درس می‌خواندم و از کلاس ۷ به بعد در مدرسه تیز هوشان بودم. انتخابم در دانشگاه پزشکی دانشگاه تهران خواهد بود. برای قبولی در کنکور هزینه زیادی کردم و کلاس کنکور و کتاب کمک آموزشی استفاده کردم.

رتبه ۵ کنکور تجربی در ادامه بیان کرد: توصیه ام به داوطلبان که با رعایت آن می‌توانند رتبه خوبی در کنکور به دست بیاورند این است که همیشه با برنامه ریزی درس بخوانند.

رتبه شش، تیز هوشان

شهریار سلیمانی رتبه ۶ کنکور تجربی از گرگان درباره میزان مطالعه در کنکور گفت: ۷ تا ۸ ساعت و روزهایی که مدرسه نداشتم ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه می‌کردم. از کتاب کمک آموزشی استفاده می‌کردم و هر چه کتاب لازم بود را تهیه کردیم. از کلاس ۷ در مدرسه تیزهوشان قبل از آن در مدرسه غیر دولتی تحصیل می‌کردم. انتخابم پزشکی دانشگاه تهران است.

رتبه هفت، تیزهوشان

سارا احمدی رتبه ۷ کنکور تجربی از تهران به خبرنگار دانشگاهی ما گفت: از اول تابستان سال ۹۸ شروع به مطالعه برای کنکور کردم و حدودا ۶ ساعت در روزهای مدرسه روزای که تعطیل بودیم ۱۳ تا ۱۴ ساعت مطالعه می‌کردم، از سال ۷ در مدرسه سمپاد تحصیل کردم. نظم و آرامش دو نکته اساسی برای داوطلبانی است که می‌خواهند در کنکور سراسری موفق شوند.

رتبه هشت، تیزهوشان

علی چیت ساز رتبه ۸ کنکور تجربی از شیراز به خبرنگار دانشگاهی،گفت: در دوره سوم متوسطه در مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم.

رتبه نه، تیزهوشان

مهراب دیزناب رتبه ۹ کنکور تجربی از تبریز به خبرنگار دانشگاهی ما درباره میزان ساعات مطالعه نیز گفت: روزی ۴ تا ۵ ساعت روزای مدرسه و روز‌های که مدرسه نمی‌رفتم ۸ تا ۹ ساعت مطالعه می‌کردم. از سال دهم مطالعه را شروع کردم و در سال‌های آخر بیشتر به کیفیت مطالعه توجه کردم تا ساعت مطالعه و کمیت. از سال دهم در مدرسه مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم. انتخابم نیز پزشکی دانشگاه تهران است.

رتبه ده، تیزهوشان

محمد مهدی قلی زاده رتبه ۱۰ کنکور تجربی از بابل به خبرنگار دانشگاهی ما درباره رمز و راز موفقیتش در کنکور گفت: از پایه دهم شروع به مطالعه کردم و چون روزی ۸ تا ۹ ساعت مطالعه داشتم ساعت مطالعه را در ماه‌های آخر بالا نبردم.

او درباره نوع مدرسه اش نیز گفت: از پایه ۷ در مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم. توصیه من به داوطلبان این است که کتاب‌های درسی به همراه جزوات معلمان را خوب مطالعه کنند و البته از کتب کمک آموزشی هم استفاده کنند، اما از بیش از حد خرج کردن برای کنکور پرهیز کنند، زیرا با رعایت کردن مثلت کتاب درسی، جزوات معلمان و کتاب کمک آموزشی می‌توانند در کنکور موفق شوند. انتخاب رشته پزشکی است، اما هنوز برای دانشگاه به جمع بندی نرسیده ام.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علوم تجربی کرونا کنکور مدرسه تحصیل خبرنگار دانشگاهی مدرسه تیزهوشان کنکور تجربی ساعت مطالعه کمک آموزشی برای کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت

سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: مدرسه پسرانه سمای بافق توانست با امتیاز ۷۷ کنار مدارس پسرانه و دخترانه شهر یزد در صدر مدارس مقطع ابتدایی سما قرار بگیرد.

وی افزود: مدرسه دخترانه سمای بافق هم با ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ توانست بالاترین میزان ارتقاء در سال تحصیلی جاری را به‌دست آورد و در صدر مدارس ابتدایی سمای استان یزد قرار گیرد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رتبه و میزان ارتقای رشد کیفیت و امتیاز مدارس استان یزد در سال تحصیلی جاری به شرح ذیل است:

ابتدایی دخترانه بافق 

ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ درصد

دبیرستان پسرانه دوره دوم یزد

ارتقاء امتیاز از ۵۹ به ۷۲ درصد

ابتدایی دخترانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۶۳ به ۷۵ درصد

دبیرستان پسرانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۵۸ به ۶۷ درصد

ابتدایی پسرانه بافق

ارتقاء امتیاز از ۶۸ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع ابتدایی

ابتدایی پسرانه یزد با امتیاز ۸۲ درصد
ابتدایی دخترانه یزد با امتیاز ۸۱ درصد
ابتدایی پسرانه بافق با امتیاز ۷۷ درصد

مدارس برتر استان در مقطع دبیرستان دوره اول 

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۸۵ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۶ درصد
دبیرستان دخترانه میبد با امتیاز ۷۵ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع دبیرستان دوره دوم

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۷۴ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۲ درصد
هنرستان پسرانه یزد با امتیاز ۶۶ درصد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد