Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدتی قبل دختری ۲۰ساله به نام آناهیتا در اینستاگرام با پستی از یک پسر گیتاریست روبه‌رو شد. او گیتار می‌زد و آواز می‌خواند و آناهیتا زیر پستش نوشت که چه صدای خوبی دارید. ارسال این پیام باعث آشنایی آناهیتا و پسر جوان شد اما مدتی بعد اتفاقی رخ داد که دختر ۲۰ساله را شوکه کرد.

شکایت

آناهیتا قدم در اداره پلیس گذاشته بود تا از پسری جوان به اتهام سرقت طلا و جواهراتش شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مدتی قبل با آرین در اینستاگرام آشنا شدم. وقتی فهمید دانشجوی موسیقی هستم و به خوانندگی علاقه دارم گفت که در ترکیه صاحب یک استودیوی بزرگ موسیقی است و برای شبکه‌های ماهواره‌ای کلیپ می‌سازد. طوری حرف می‌زد که به‌نظر می‌رسید آشنایی کامل به هنر و موسیقی دارد و صدایش هم خوب بود و خوب گیتار می‌زد.

وی ادامه داد: من که از کودکی عاشق خوانندگی و موسیقی بودم حرف‌هایش را باور کردم. تا اینکه او پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد اما مدعی بود که پدر و مادرش ساکن ترکیه هستند و به‌دلیل کرونا نمی‌توانند به این زودی به ایران بیایند.

دختر جوان گفت: در این مدت عاشق آرین شده بودم تا اینکه گفت قصد دارد در تهران یک استودیو تاسیس کند و کلیپ موسیقی بسازد و به من قول داد که کلیپی با صدای من می‌سازد تا در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شود و من معروف شوم. اما مدعی بود که هرچه سرمایه ‌دارد در ترکیه است. به همین دلیل از من خواست به او کمک کنم و من هم قبول کردم. برای این کار طلاهای خودم را برداشتم و طلاهای مادرم را هم دزدیدم و با آرین قرار گذاشتیم که به طلافروشی برویم و آنها را بفروشیم و استودیو را راه‌اندازی کنیم. اما در بین راه کنار مغازه‌ای توقف کرد و خواست برایش آبمیوه بخرم. من از ماشین پیاده شده اما وقتی آبمیوه به‌دست برگشتم اثری از آرین نبود. او تلفنش را هم خاموش کرده بود و تازه فهمیدم که فریب یک فرد شیاد را خورده‌ام.

دستگیری خواننده عروسی

با شکایت دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری آرین آغاز شد و مأموران موفق شدند با سرنخ‌هایی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود، مرد جوان را دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها به فریب دختر جوان و سرقت طلاهایش اعتراف کرد مدعی شد که آرزویش راه‌اندازی استودیو ضبط موسیقی بوده و به همین دلیل نقشه این سرقت را کشیده است. با اعترافات آرین بازپرس پرونده برای او قرار قانونی صادر کرد و وی راهی زندان شد.

 مکث

گفت‌وگو با متهم

چند نفر را با این شگرد به دام انداختی؟
فقط همین یک مورد بود. آن هم ناگهانی این نقشه به ذهنم رسید. بارها تصمیم گرفتم بی‌خیال ادامه دادن به این بازی شوم اما نشد.

فکر نمی‌کردی دستگیر شوی؟
نه اصلا. فکر می‌کردم ردی از خودم به جا نگذاشته‌ام.

شاکی را از قبل نشان کرده بودی؟
نه اصلا. آشنایی ما کاملا اتفاقی و در اینستاگرام بود. آناهیتا خودش به من پیام داد و شروع کرد به تعریف کردن از صدایم. من رؤیای خواننده شدن در سر داشتم. راستش تا قبل از کرونا در مجالس عروسی و مهمانی‌ها می‌خواندم. گاهی با دوستانم که دی‌جی‌ هستند به مهمانی‌ها می‌رفتم تا اینکه کرونا آمد و تقریبا کار من تعطیل شد. با این حال گاهی در رستوران‌ها می‌خواندم. صدایم خوب است. اما دختر جوان را هرگز ندیده بودم و او را نمی‌شناختم. وقتی مرا در اینستاگرام فالو کرد و با هم چت کردیم متوجه شدم پولدار است. وسوسه شدم تا پولهایش را تصاحب کنم. فکر می‌کردم از ترس به خانواده‌اش حرفی نمی‌زد و جرأت نمی‌کند شکایت کند اما معادلاتم درست از آب در نیامد.
می‌خواستی با پول‌های دزدی چه‌کار کنی؟

آرزویم این بود استودیوی خودم را داشته باشم. می‌خواستم بخوانم و کلیپ درست کنم. دوست داشتم کلیپ‌ها را به شبکه‌های ماهواره‌ای بفرستم و معروف شوم. وقتی متوجه شدم که آناهیتا هم مانند من عاشق موسیقی، خوانندگی و آواز است گفتم بهترین موقعیت است برای رسیدن به آرزویم.

به‌نظرت اگر حقیقت را می‌گفتی باز هم به این خواسته‌ات نمی‌رسیدی؟
اگر آناهیتا متوجه می‌شد که من کارگر یک رستورانم و اطراف تهران زندگی می‌کنم مطمئن باشید جوابش منفی بود. از طرفی قطعا خانواده‌اش اجازه نمی‌دادند که تنها دخترشان با من بی‌پول ازدواج کند.

خانواده‌ات واقعا در ترکیه هستند؟
نه. همه اینها دروغ بود. برای اینکه او حرف‌هایم را باور کند لباس‌های شیک می‌پوشیدم و گاهی ماشین‌های مدل بالا مثل بنز و بی‌ام دبلیو اجاره می‌کردم که اعتمادش را جلب کنم.

ارزش طلاهایی که سرقت کردی چقدر بود؟
حدود ۴۰۰میلیون تومان دستم را گرفت اما درست زمانی که برای راه‌اندازی استودیو برنامه‌ریزی می‌کردم دستگیر شدم.

کد خبر 550897 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا | مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده