Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در متن این پیام آمده است:

دفاع مقدس، جلوه شکوهمندی از حماسه ایثار، پایداری و غیرتمندی ملت ایران اسلامی است؛ حماسه‌ای که در سایه رهبری حکیمانه امام راحل و با شجاعت و جانفشانی مردان و زنان سلحشور، برای همیشه اندیشه تجاوز به میهن عزیزمان را از ذهن بداندیشان زدود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت سال دفاع مقدس به تاسی از نهضت سرخ عاشورا ماندگارترین پیام‌ها را به ارمغان آورد، اوج تجلی مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان را به نمایش گذاشت و پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام و انقلاب داد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرنقدر، چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به مردم شهیدپرور شهرستان قرچک بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرافراز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات الهی شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه روزافزون و همه‌جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و ادامه‌دهنده راه پر افتخار شهدا باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس فرماندار قرچک دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت (۶۹)
سلام علیکم:
۲۹فروردین‌ماه، یادآور حماسه ماندگار جان‌برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده در برابر دشمنان پلید و قسم‌خورده این سرزمین، ایستاده و مقتدرانه از کیان، امنیت و تمامیت ارضی و اقتدار ایران عزیز اسلامی دفاع نمودند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.
اینجانب در نهایت ادب، روز ارتش که روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت که در سایه راهنمایی‌های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام عزیز و امت بزرگ اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواهانم.
 ناصر عتباتی
 رئیس شورای قضایی و رئیس کل
دادگستری استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران