Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@14:16:53 GMT

۲ تصادف در جیرفت سه فوتی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۸۱۱

۲ تصادف در جیرفت سه فوتی برجا گذاشت

تین نیوز

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از وقوع ۲ تصادف منجر به فوت در جیرفت خبر داد و گفت: در این سوانح رانندگی سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اکبر سنجری به سانحه رانندگی در محور دلفارد به جیرفت اشاره کرد و افزود: این تصادف حوالی پاسگاه دلفارد بر اثر برخورد ۲ خودروی پژو رخ داد که در این سانحه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انحراف به چپ یکی از خودروهای پژو را عامل این سانحه رانندگی دلخراش اعلام کرد.

 سرهنگ سنجری واژگونی خودروی رانا را دومین تصادف منجر به فوت امروز در جیرفت عنوان کرد و از وقوع سانحه در روستای باغعلیشیر محور جیرفت خبر داد.

وی با بیان اینکه در این سانحه راننده خودروی رانا بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد، ناتوانی راننده را در کنترل وسیله نقلیه را علت سانحه گزارش کرد.  

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: رانندگان با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

پلیس راه جنوب استان کرمان، هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد را تحت پوشش دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که ۳ مورد آن تصادف فوتی با ۳ نفر جان باخته، ۲۲ مورد تصادف جرحی با ۴۷ نفر مجروح و ۵۰ فقره تصادف خسارتی بودند.

وی افزود: وقوع تصادف فوتی و جرحی در نهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰ درصد افزایش داشت، اما در مجموع تصادفات با ۴۶ درصد کاهش روبه‌رو بودیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۳۲ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان اصفهان رخ داده و در این حوادث ۳۹ نفر جان خود را از دست دادند که از نظر تعداد تصادفات و تعداد جان باخته به ترتیب با ۵۷ و ۷۰ درصد افزایش مواجه بودیم.

مولوی اظهار داشت: در این مدت ۲۹۵ فقره تصادف جرحی با ۴۶۷ نفر مجروح نیز رخ داد که از نظر تعداد تصادفات ۱۳ درصد افزایش داشت، اما از نظر تعداد مجروحان هشت درصد کاهش یافته بود.

وی نداشتن توجه به جلو را بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی اعلام کرد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری، تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و به هیچ عنوان هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند.

کد خبر 740258

دیگر خبرها

  • فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت