Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:43:20 GMT

آلاینده ازن متهم اصلی آلودگی هوا در نیمه نخست سال جاری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۸۱۵

آلاینده ازن متهم اصلی آلودگی هوا در نیمه نخست سال جاری

خبرگزاری مهر؛ گروه جامعه: نیمه نخست سال ۹۹ در حالی امروز پایان می‌یابد که با شیوع بیماری کرونا، با لغو طرح‌های ترافیک و کاهش آلودگی هوا تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها نسبت به گذشته به شکل قابل توجهی درشهر افزایش یافت.

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا امروز، ۵۷ روز شاخص کیفیت هوای تهران به خاطر افزایش غلظت آلاینده ازن کاهش یافته است، افزود: که از این تعداد ۳۶ روز کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که از ابتدای سال جاری استاندارد شاخص‌های اندازه گیری میزان آلاینده‌های هوا ارتقا پیدا کرده است، ابراز داشت: اگر این استانداردها تغییر نکرده بود، وضعیتمان نسبت به سال گذشته بهتر بود اما با توجه به اینکه استاندارها تغییر کرده است تعداد روزهای ناسالم و آلوده افزایش یافته است.

رستگاری اظهار داشت: هرچند تعداد روزهای آلوده افزایش یافته است، اما واقعیت این است که میزان غلظت آلاینده ازن نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: آلاینده ازن مسئول تمام روزهای نامطلوب هوا بوده اما این مساله به معنی افزایش غلظت آلاینده ازن نیست، بلکه استانداردها تغییر کرده است.

کد خبر 5028572 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا آلاینده ازن وضعیت هوای تهران محمد رستگاری شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا ترافیک پلیس راهور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران آلاینده ازن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • پایداری هوا در مازندران
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • پایتخت خنک می‌شود