Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@09:18:14 GMT

پذیرش و درج نماد زیرمجموعه بانک سینا در فرابورس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۸۴۸

پذیرش و درج نماد زیرمجموعه بانک سینا در فرابورس

بانک سینا از پذیرش و درج نماد شرکت زیرمجموعه در بازار اول فرابورس برای عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی در امروز شد.

به گزارش پول نیوز، بانک سینا از پذیرش سهام شرکت زیرمجموعه در بازار اول معاملات فرابورس خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی در امروز دوشنبه شد.
براین اساس، "وسینا" اعلام کرد: پذيرش و درج نماد شرکت مديريت سرمايه گذاري کوثر بهمن در بازار اول فرابورس انجام شده و عرضه اولیه سهام متعاقباً از سایت های مربوطه اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن ۳ مهر سال ۱۳۶۲ با نام شرکت کلپورگان تاسیس و در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و نام شرکت در مجمع فوق العاده ۳۱ شهریور سال ۸۲ تغییر یافته است. در حال حاضر ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک سینا بوده و واحد نهایی بنیاد مستضعفان بشمار می‌رود. مقرر شده ۱۲ درصد سهام این شرکت در زمان اعلامی توسط فرابورس عرضه اولیه شود.
سرمایه اولیه این شرکت با ۱۶ نیروی انسانی، ۵ میلیون تومان بوده و طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است. از نکات جالب توجه حضور محمد ابراهیم محمد پورزرندی رئیس هیات مدیره شرکت بورس در عضویت هیات مدیره این شرکت از سال ۹۹ تاکنون است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا فرابورس سرمایه گذاری معاملات بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد

با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی ۵۱ درصد سهام پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس ۱۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک ملی به فروش خواهد رسید.

بر همین اساس تعداد 5,362,657,650 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش خواهد رسید.

در اطلاعیه‌ای که در سایت فرابورس قرار گرفته آمده است:

پیرو نامه شماره 8663/1402 مورخ 27/12/1402 شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) و با رعایت نهصد بیست و دومین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ 27/12/1402، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد 5,362,657,650 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز شنبه مورخ 11 /01 /1403 تعیین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان فروش سهام استقلال مشخص شد+ سند
  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • مشتری جدید پرسپولیس از راه رسید
  • مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد؛ یک شرکت تولید رب گوجه فرنگی!
  • پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد!
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • سهام پرسپولیس از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد+سهام
  • ورود سومین شرکت اقتصادی رضوی به بازار سرمایه طی ۱۴۰۲ / نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس درج شد