Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:13:50 GMT

«انبار» به نیویورک می‌رود/ چالش در انبار ضایعات کاغذ

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۹۰۳

«انبار» به نیویورک می‌رود/ چالش در انبار ضایعات کاغذ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «انبار» به کارگردانی حسین ترک جوش در اولین حضور بین المللی خود راهی جشنواره فیلم «جوایز نوکو ۲۰۲۰» نیویورک شد.

پنجمین دوره جشنواره فیلم «جوایز نوکو ۲۰۲۰» The ۲۰۲۰ Nukhu Award امسال با شرایط و محدودیت های ویژه کرونایی در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ مهر ۱۳۹۹ در شهر نیویورک آمریکا و به صورت آنلاین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه «انبار» پنجمین تجربه کارگردانی حسین ترک جوش و حاصل نویسندگی مشترک او با شیما اسماعیلی است.

ترک جوش که پیش از این توانسته بود تجربه پنج حضور بین المللی برای فیلم کوتاه خود به نام «جدایی» را در کارنامه هنری اش ثبت کند، گفت: ما صرفا برای ورود به جشنواره فیلم نمی سازیم اما فیلم می تواند شانس حضور و موفقیت در جشنواره های خوب داخلی و خارجی را داشته باشد. قبل از ساختن فیلم به جوانب و اینکه چه اتفاقی قرار است برای آن رقم بخورد، فکر می کنیم.

وی افزود: «انبار» در حوزه اجتماعی و با محوریت یک اتفاق در انبار ضایعات کاغذ است که با ورود پلیس یک سری قضاوت ها صورت می گیرد که باعث چالش فیلم می شود.

 بازیگران این فیلم عبارتند از هامون سیدی، علی یعقوبی، محمدرضا هلال زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری نسب، مرتضی حسینی راد، وحیدباقری، حامد کریوند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیر تصویربرداری: محمود عطشانی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، مدیر تولید: سعید دلاوری، تدوین: محمد تیموری، مدیر صدابرداری: هاشم زنگی، موسیقی: خشایار چهاربچاری، مدیر امور بین الملل و مترجم: امیدعلی چوگانی، طراح صحنه و لباس: سمیه کاری، دستیار صحنه و لباس: طاهره یاری، چهره پرداز: گیتی رنجبر، دستیار اول و برنامه ریز: بهار پری دری، دستیار دوم کارگردان: ثمینه بنفش، جانشین تهیه: سارا دیاری پور، دستیار تهیه: محمد ترک جوش، دستیار تولید: جواد ترک جوش، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد طالبی، طراح پوستر و لوگو: محمد بلادی فرد، مدیر روابط عمومی و امور رسانه: نگار امیری اشاره کرد.

کد خبر 5028830 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه بازیگر سینما تئاتر ایران شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه جشنواره فیلم ونیز موسیقی ایرانی هنرهای تجسمی سینمای مستند رادیو نمایش شبکه یک سیما ترک جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!

موریس موتا پائز امروز به ایران رسید و لیست تیم ملی والیبال کشورمان جهت شرکت در لیگ ملت‌ها اعلام شد.

طرفداری | لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد.

لیگ ملت‌های والیبال از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم های ملی والیبال، نفرات خود را برای این مسابقات معرفی کرده‌اند. موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی ایران امروز به تهران رسید و حالا لیست تیم ملی برای لیگ ملت‌ها اعلام شده است.

محمد موسوی و امیر غفور از غایبان تیم ملی هستند و البته خودشان نخواسته‌اند تا حضور داشته باشند. ظاهرا تیم ملی والیبال ایران با همدلی دوباره فاصله زیادی دارد.

لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

پاسورها: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی و عرشیا به‌نژاد

سرعتی‌زن‌ها: علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد والی‌زاده، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی و متین احمدی

قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست، امیرحسین ساداتی، علیرضا عبدالحمیدی

پشت‌خط ‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست و امیرحسین صداقت

لیبروها: محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و مهران توانا

بیشتر بخوانید: لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌های والیبال؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود