Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت اله شاکری نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: قبلاً در هفته دو فوتی  مبتلا به بیماری کرونا ویروس در شهرستان داشتیم، اما در حال حاضر هر روز شاهد فوتی بیماران هستیم که این زنگ خطر بزرگی برای شهرستان می‌باشد.

او افزود: رعایت اصول بهداشتی در بهبهان بشدت کاهش چشمگیری داشته است و چند وقتی می‌شود که بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری نژاد بیان داشت: از ابتدای کرونا ۷۰ تخت در بیمارستان شهید زاده آماده خدمات رسانی بوده است و اکنون ۱۲ تخت مهم‌ترین بخش بیمارستان یعنی آی سی یو اشغال است به جرأت می‌توان گفت دیگر وقتی نمانده و زمان شروع کار است و همه باید پای کار باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: پاساژ‌های ما مناسب نیستند و ازدحام جمعیت منبع انتشار مجدد ان خواهد بود، فست فودی‌های ما یا باید تعطیل شوند و یا فقط بیرون بر باشند اما کافی شاپ‌ها و قلیان سرا‌ها در حال فعالیت هستند و همه باید تعطیل شوند! وضعیت بهبهان قرمز است و همشهریان گرامی باید تمامی مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت نمایند.

این مقام مسئول گفت: رعایت اصول بهداشتی در بازارچه‌های محلی مناسب نیست یا باید تعطیل شوند و یا اصلاح شوند و  بانک‌ها در وضعیت مناسبی قرار نگرفته اند و باید مسئولین مربوطه به دنبال چاره‌ای باشند وگرنه باز هم شعبات دیگر بانک‌ها را تعطیل می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

" سید حسین طباطبایی " روز چهارشنبه در گفتگو با ما افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد