Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان اجرای طرح ملی میز ورزش میزکار در خراسان رضوی آغاز شد و با تمام سازمانها مکاتبه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی ضمن اعلام این خبر گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان اجرای طرح ملی میز ورزش میزکار در استان آغاز شد و با تمام سازمانها مکاتبه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح در دوران کرونایی جلوگیری از تنبلی و فقر حرکتی کارکنان و ایجاد  شور و نشاط در بین این قشر بود. هر کارمند در حین خستگی کارهای روزمره اداری با انجام حرکات ورزشی انرژی از دست رفته خود را باز میگرداند.

امانی ضمن اشاره به استقبال  سازمان ها از این طرح گفت: کلیپ های زیادی از ادارات شهرستانها و مرکز استان به دست ما رسیده که بعد از جمع آوری و تدوین به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ترس از بیماری واگیردار بدون اینکه بدانیم آرام و خاموش ما را درگیر بیماریهای غیر واگیر مثل چاقی دیابت قلبی عروقی و استرس میکند  که اگر از خود مراقبتی نداشته باشیم بعد از پایان کرونا هم سلامتی خود را از دست خواهیم داد و هم هزینه های کلانی بایدبرای مقابله با بیماری بکنیم، بنابر این لازم است خانواده ها در برنامه ریزی روزانه  دقایقی را برای ورزش وقت بگذارند.

امانی تصریح کرد: رسالت ما  ارائه طرح و حمایت  برای اجرای طرح های ورزش همگانی میباشد و به زودی  طرح ملی مبارزه  با چاقی کودکان را شروع خواهیم کرد.

 وی در پایان از  حمایت فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان و قوچان نژاد معاون امور ورزش از زحمات روسای ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیات های زیر مجموعه این گروه از جمله هیات ورزشهای همگانی استان و کمیته های تحت پوشش  در اجرای  بسیجی پویش  آماده باش تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح ملی ورزش و جوانان خراسان رضوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار گناباد گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد.

رضا نصیری افزود: یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه ملی مسکن با مسئولیت فرماندار و تمامی اعضایی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند این است که بتوانیم تا پایان این دولت به تعهدی که داده‌ایم عمل کنیم.

وی گفت: هر چند تعهد دولت در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بوده، اما با پیشرفتی که داریم قطعاً از ۶ هزار واحد عبور خواهیم کرد.

او افزود: طی چند روز آینده قرعه‌کشی هزار واحد مسکونی در شهرستان انجام و زمین به صورت رایگان به مردم واگذار خواهد شد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه از شهروندان انتظار داریم هر زمان زمین واگذار شد سریعاً برای عقد قرارداد و گرفتن پروانه و شروع ساخت و ساز اقدام کنند،گفت: تلاش می‌شود در خردادماه امسال شاهد افتتاح هزار واحد مسکونی باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • ۱۵۵ تن فراورده دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی نابود شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان رضوی
  • کسب دو مقام کشوری توسط همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی