Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:37:56 GMT

ذوب‌آهن به دنبال توافق با دو بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۹۳۷

ذوب‌آهن به دنبال توافق با دو بازیکن خارجی

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در تلاش‌اند تا بتوانند در لیگ بیستم نیز به همکاری خود با دو بازیکن خارجی‌شان ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران ممنوع شده است، باشگاه‌های لیگ برتری که از فصل گذشته از بازیکنان یا مربیان خارجی بهره می‌بردند، طبق قانون می‌توانند از آن‌ها نیز در لیگ بیستم استفاده کنند؛ پس از آن‌که هفته گذشته باشگاه گل گهر سیرجان قرارداد خود را با گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای این تیم تمدید کرد، حالا مسئولان ذوب‌آهن به دنبال آن هستند تا دو بازیکن صربستانی خود را برای لیگ بیستم حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایوان مارکوویچ هافبک تهاجمی ذوبی‌ها که از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به جمع سبزپوشان اضافه شد، بهترین گلزن ذوب‌آهن در هفته های پایانی فصل بود و توانست با گلزنی‌های خود خطر سقوط را از تیمش دور کند؛ وی فصل گذشته در 10 مسابقه برای تیمش 5 گل به ثمر رساند. مارکوویچ که یک فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، با رایزنی‌های انجام شده قرار است به زودی جمع شاگردان رحمان رضایی اضافه شود تا در تمرینات پیش‌فصل حضوری به موقع را داشته باشد و بتواند از ابتدای لیگ بیستم برای این تیم به میدان رود.

 

اما ماجرای دیگر بازیکن خارجی ذوب‌آهن کمی متفاوت از مارکوویچ است؛ دارکو بیدوف که به مانند مارکوویچ اهل صربستان است، قراردادی 6 ماهه را نیم فصل لیگ نوزدهم با ذوبی‌ها به امضا رسانده بود و برای ادامه همکاری نیازمند توافق دوباره طرفین است. مدیران باشگاه ذوب‌آهن در حال مذاکره هستند تا بتوانند بیدوف را برای ادامه حضور در فوتبال ایران ترغیب کنند؛ وی در دوران حضورش در اصفهان توانست در 10 بازی برای ذوب‌آهن پنج گل بزند که آماری مشابه ایوان مارکوویچ است.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ بیستم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض ارامنه به توافق مرزی با جمهوری آذربایجان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • (ویدئو) اعتراض ارامنه به توافق مرزی با جمهوری آذربایجان
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!