Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در جریان دیدار با هیأت عالی هماهنگی میان استانهای این کشور اعلام کرد که عراق در مرحله حساسی به سر می برد.

وی افزود: باید با چالشهای سیاسی به صورت مثبتی تعامل داشته باشیم.

الکاظمی بیان کرد: ما در استان های مختلف عراق شاهد وجود چالشهایی هستیم که باید با آنها برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر عراق اضافه کرد: کشور در شرایط کنونی در مرحله حساس اقتصادی، بهداشتی و امنیتی به سر می برد.

وی ادامه داد: مردم درخواست هایی دارند که ما باید برای از بین بردن موانع مسیر تحقق این در خواستها تلاش کنیم.

الکاظمی بیان کرد: تلاش های جمعی برای عملیاتی شدن خواسته های مردم عراق باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد