Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@05:24:23 GMT

توقف نمایندگان ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۹۸۹

‍‍‍‍‍‍

مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با توقف نمایندگان کشورمان پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  استقلال ایران در دیداری از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهمان الشرطه عراق بود و با تساوی یک-یک متوقف شد.

گل‌های این بازی را حسام کاظم (گل به خودی) برای استقلال و علی فائز برای الشرطه به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استقلال و الشرطه یک امتیازی شدند. استقلال در بیشتر دقایق این بازی صاحب توپ و میدان بود و اگر به تیم حریف پنالتی نمی‌داد شاید الشرطه نمی‌توانست به این راحتی‌ها دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

شهر خودرو دیگر نماینده کشورمان در پنجمین بازی خود در این رقابتها به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان رفت که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شهرخودرو بالاخره بتواند در لیگ قهرمانان آسیا امتیاز کسب کند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین چارچوب امروز در گروه سی، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برابر الدحیل قطر به میدان می‌رود و التعاون عربستان با شارجه امارات مسابقه خواهد داد.
در گروه دی هم، سپاهان - دیگر نماینده کشورمان از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف العین امارات می‌رود و السد قطر با النصر عربستان دیدار می‌کند. برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ، استقلال ایران ، شهرخودرو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک/ ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نخستین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه میکس در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت الهی و جواد فروغی با ۵۷۳ امتیاز و تنها ۲ امتیاز اختلاف در رده نهم ایستاد و از صعود به دیدار رده‌بندی باز ماند. همچنین تیم دوم کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی با ۵۶۶ امتیاز بیست و پنجم شد.

فردا (شنبه)، ۲۵ فروردین ماه و در روز دوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تپانچه ۱۰ متر زنان و مردان رقابت خود را آغاز می‌کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • امیرعبداللهیان خواستار تداوم نقش دولت هند در توقف جنگ در غزه شد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • تیراندازی انتخابی المپیک/ ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه