Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی است.

به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، ۳۱ شهریورماه) شاهد عرضه کالاهای برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، قطران عمده ذوب آهن اصفهان، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه و میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی است و ته‌مانده برج تقطیر و گاز مایع بوتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ‌یکشنبه (۳۰ شهریورماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه، میعانات گازی شرکت کربنات سدیم کاوه، میعانات گازی پالایش گاز ایلام و هگزان پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۶.۳۸۱ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳۳۴ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: بورس انرژی فرآورده های پالایشی و پتروشیمی متانول بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۳۱ تیم بازرسی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در قزوین

امین جوادی معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین گفت: نظارت‌های بهداشتی از ۱۹ اسفند امسال تا ۲۲ فروردین ماه سال آینده و در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، تشدید می شود و بازدید‌های میدانی به صورت روزانه از ساعت ۸ تا ۲۰ از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت و بهداشت کشتارگاه‌های استان که به طور معمول از شب تا صبح فعالیت دارند نیز به صورت شبانه روزی انجام می‌شود تا گوشت با کیفت به دست مردم برسد.

جوادی با بیان اینکه نظارت‌ها در تامین سلامت، حتی در زمان بارگیری و حمل فرآورده‌های خام دامی از ناوگان نیز انجام می‌پذیرد، بیان کرد: اگر مشکلی در دما و شرایط بهداشتی فرآورده باشد، برخورد و در مواردی هم منجر به پلمب واحد صنفی خواهد شد تا جایی که طی یک هفته اخیر نیز یک واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی در قزوین پلمب شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بازدید کارشناسان دامپزشکی براساس شیوه نامه و یا آیین نامه‌های اجرایی نظارت بهداشتی انجام می‌شود، افزود: بر همین اساس نیز بازدید‌های میدانی از سوی این اداره صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت رسیدگی و پیگیری به سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین گفت: شهروندان همچنین در خرید گوشت‌های قرمز بسته بندی شده، به تاریخ تولید و انقضای آن و در صورت خرید فرآورده‌های مرغی، به کد بهداشتی آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه در سال جاری
  • تامین ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر جایگاه های سوخت رسانی در استان سمنان
  • برآورد فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی جم‌پیلن در ۱۴۰۲
  • نظارت ۳۱ تیم بازرسی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در قزوین
  • مدیرکل دامپزشکی مازندران: جرایم تخلفات فرآورده‌های خام دامی، بازدارنده نیست
  • فروش یک میلیارد دلاری پلتفرم ترکیه‌ای در ایران! / فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • توزیع بیش از هزار تن فرآورده های گوشتی منجمد در استان
  • مهم برای بورس؛ لغو معافیت علی الحساب شرکت‌های پتروشیمی و شیمیایی