Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به تلاش‌های اخیر امریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل گفت: چنانکه پیش‌بینی می‌شد و قبلاً هم به اطلاع مردم شریف کشورمان رسانده بودیم، تلاش‌های دامنه‌دار سیاسی و غیرحقوقی امریکا یک بار دیگر با شکست مواجه و یک بار دیگر به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی در گفت‌و‌گو با «ایران»، با اشاره به حرکت حساب‌شده ایران در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: آنچه زمینه این پیروزی‌ها در ماه‌های اخیر را به‌وجود آورد، در حقیقت حرکت قاعده‌مند سیاسی و حقوقی ایران طی خروج امریکا از برجام بود. زمانی که جمهوری اسلامی ایران، به دور از هر گونه شتابزدگی و با منطق استوار حقوقی، تحولات را به گونه‌ای مدیریت کرد که امریکا امروز به این شکل منزوی شده و جز چند کشور کوچک و رژیم صهیونیستی هیچ حمایت‌کننده‌ای ندارد. واعظی دیپلماسی فعال و تلاش‌های وسیع وزارت خارجه را عامل اصلی انزوای امریکا در ماه‌های اخیر خواند و ضمن قدردانی از شخص وزیر و دیپلمات‌های این وزارتخانه، گفت: تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران سبب شد، چهره امریکا که سال‌ها در پس نقابی از تزویر، داعیه هواداری از دموکراسی و حقوق بین‌الملل را داشت، عریان‌تر از همیشه شود و امروز جهانیان ببینند که سران کاخ سفید با دستان خالی از منطق، صرفاً با توسل به زور به دنبال به کرسی نشاندن حرف‌های خود هستند که البته در آن هم نتیجه نخواهند گرفت.  رئیس دفتر رئیس‌جمهوری موفقیت اخیر دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با رویکرد قلدرمآبانه امریکا را نه صرفاً پیروزی دولت که پیروزی جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: تحولات اخیر پیروزی همه ماست و در این مقطع سرنوشت‌ساز و تاریخی، وحدت، انسجام و یکپارچگی همه گروه‌های سیاسی و ارکان کشور ضرورت دارد. وی تأکید کرد: بی‌تردید موفقیت اخیر که نتیجه تاب‌آوری مردم عزیزمان در مقابل تحریم‌ها و فشارهای حداکثری امریکا و پافشاری بر حقوق کشور و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان میسر شده، مایه افتخار کشور و همه مردم و گروه‌های سیاسی کشور است و تنها برخی گروه‌های تندرو که صرفاً به دنبال اهداف سیاسی و جناحی خود هستند، چشم بر چنین موفقیتی می‌بندند یا به دنبال تخفیف و کوچک‌نمایی آن هستند. واعظی در پایان با گلایه از جریاناتی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط بسیار سخت، برای پیروزی و خنثی کردن توطئه‌های امریکا بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و همدلی و انسجام میان همه قوا و نهادهای حاکمیتی کشور است. پیام اختلاف به خارج موجب گستاخ شدن امریکا و پیام وحدت موجب برون‌رفت از مشکلات فعلی اقتصادی خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی در این پیام آورده است: در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را روز ارتش  اعلام کردند تا ارتش در این روز پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرز‌های کشور اعلام نمایند. امروز ارتشیان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ایران هستند.

وی افزود: ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمایت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخیر که عداوت دشمنان شکل عملی و عملیاتی به خود گرفته، توانسته از طوفان هیاهو به سلامت گذر کند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: نیرو‌های مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور خصوصاً در زمان جنگ تحمیلی، پاسداری از مرز‌ها و اقتدار نظامی کشور را سرلوحه کار خود قرار داده  و به نحو مطلوب و صادقانه تبلور شعار انقلابی "ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رسانده اند.

سردار میر فیضی در پایان این پیام آورده است:  این روز را به ارتشیان عزیز که آوازه غیرت و هم بستگی شان، دوردست‌ترین دروازه‌های جهان را درنوردیده است، تبریک می‌گویم  و سرافرازی آنها را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

  

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی واطلاعات لازم در اختیار ماست
  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • پیام مهمی که ایران مخابره کرد!
  • کیش و مات سیاسی پس از شوک موشکی