Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@11:10:19 GMT

پاس همدان آماده برگشت به لیگ یک فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۱۸

پاس همدان آماده برگشت به لیگ یک فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ عصر یکشنبه و از ساعت ۱۸:۳۰، دو تیم پاس همدان و شهرداری آستارا در دیدار مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته دوم برای صعود به لیگ یک در مقابل هم صف آرایی کردند که در آخر شاگردان احمد جمشیدیان در پاس توانستند در همان نیمه نخست گل برتری خود را در دقیقه ۱۶ روی یک ضدحمله سرعتی توسط حمید حیدری به ثمر رسانده و تا پایان بازی نیز از گل خود حراست کنند تا با دست پر از انزلی به همدان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت دو تیم به میزبانی پاس در ورزشگاه شهیدان حاجی بابایی برگزار می شود که برنده نهایی دو دیدار به لیگ یک فوتبال ایران صعود خواهد کرد.

پیروزی امشب پاسی ها می‌تواند کمک شایانی در مسیر بازگشت این تیم به لیگ یک داشته باشد، این بازی تقابل دو هم بازی قدیمی یعنی حسن اشجاری و احمد جمشیدیان محسوب می شد چرا که هر دو در تیم های ملوان و سپاهان همبازی بودند و به خوبی نسبت به تفکرات همدیگر شناخت دارند.

در صورت پیروزی، پاس می تواند پس از ۴ سال دوری از لیگ یک بار دیگر به سطح دوم فوتبال ایران برگردد.

پاس در ۲۹ اردیبهشت سال ۹۰ از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد و حدود ۵ سال در این رقابت ها حضور داشت تا اینکه سرانجام در سال ۹۵‌ نیز به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

46

کد خبر 1434736

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!

TyC Sports در خبری اعلام کرد لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین غایب بزرگ دو دیدار دوستانه بعدی آرژانتین است. این بازیکن پس از آسیب دیدگی عضلانی در تیم اینتر میامی قادر به همراهی آلبی سلسته در بازی‌های دوستانه فروردین نیست.

تیم ملی فوتبال آرژانتین دو بازی دوستانه در فروردین ۱۴۰۳ در آمریکا برگزار خواهد کرد. این تیم ابتدا با تیم ملی فوتبال السالوادور و در ادامه با تیم ملی کاستاریکا بازی خواهد کرد.

لیونل مسی ۱۰۶ گل ملی دارد و تنها ۳ گل تا رسیدن به رکورد علی دایی فاصله دارد و دیر یا زود این رکورد را خواهد شکست، ولی با توجه به مصدومیت مسی و از دست دادن این دو دیدار دوستانه، شکستن رکورد علی دایی نیز از سوی مسی به زمان دیگری موکول شد.

این آخرین تور آماده‌سازی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ خواهد بود. آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی، قرار است در مرحله گروهی کوپاآمه‌ریکا با پرو برنده دو دوره رقابت‌ها، شیلی و برنده دیدار کانادا - ترینیداد و توباگو پیکار کند.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا
  • مسی دو بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • طبیعت ترمز ارومیه را کشید/ درناها یک ست کم آوردند
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!