Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@06:12:20 GMT

آخرین خبرها از واکسن HPV ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۲۸

آخرین خبرها از واکسن HPV ایرانی

به گزارش افکارنیوز،

دکتر علی قنبری‌مطلق  درباره برخی ادعاهای مطرح شده درباره درمان سرطان با روش‌هایی غیر از درمانهای متداول، تصریح کرد: باید توجه کنیم برخی افراد به دنبال کسب سودهای اقتصادی هستند و معنی ندارد از روش‌های منطقی و درست درمان که سالیان طولانی استفاده شدند، غفلت کنیم و به درمان‌هایی بپردازیم که منطق پشت آن وجود ندارد و حتی به تایید مراجع علمی بین‌المللی و ملی هم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره واکسن HPV (موثر در جلوگیری از سرطان دهانه رحم) تولید داخل نیز گفت: مراحل مطالعه بالینی واکسن HPV ساخت داخل انجام شده است و اکنون مراحل تایید خود در سازمان غذا و دارو را طی می‌کند که با نهایی شدن این مراحل فاز آزمایشی واکسیناسیون آغاز می‌شود؛ قطعا شیوع اپیدمی کرونا در انجام فرایند آن موثر بوده اما امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این فاز آزمایشی را آغاز کنیم.

وی در خصوص مراکز تشخیص زودرس سرطان نیز گفت: همچنان همان ۷۵ مرکز که افتتاح شدند فعال هستند و هنوز مرکز جدیدی افتتاح نشده است، اما برنامه‌های ما متوقف نشده است و امیدواریم تا هفته اول بهمن ماه گزارش اولیه‌ای درباره تاثیرگذاری فعالیت مراکز تشخیص زودهنگام سرطان، ارائه دهیم. این برنامه‌ها اندکی با بروز کرونا متوقف شد، اما دوباره با قوت از سر گرفته شدند.

مطلق با تاکید بر اینکه ۴۰ تا ۵۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری‌ هستند، افزود: حداقل ۵۰ درصد سرطان‌ها بر اساس آمار ایران قابل درمان هستند و با تلاش بیشتر در پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان میزان درمانپذیری آن نیز افزایش خواهد یافت؛ فرهنگسازی، افزایش آگاهی عمومی، افزایش مداخلات نظام‌مند توسط نظام بهداشتی درمانی و... حتی از بسیاری درمان‌های گران‌قیمت موثرتر خواهند بود.

وی درباره شایع‌ترین سرطان‌ها میان زنان و مردان، اظهار کرد: شایع‌ترین سرطان‌ها در میان زنان سرطان پستان و در میان مردان سرطان پروستات است؛ البته در گذشته شیوع سرطان معده در آقایان شایع‌تر بود ولی با تغییر شیوه زندگی سرطان پروستات شیوع بیشتری یافته است. همچنین بر اساس آمار سالانه ۱۳۰ هزار نفر در کشور به سرطان مبتلا می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: واکسن سرطان سرطان سرطان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک صادرات با ۱۲۰ همت سرمایه به بزرگترین بانک بورسی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید مجتبی صالحی افزود: با نهایی شدن مراحل بعدی افزایش سرمایه بانک صادرات ایران از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، مجموع سرمایه ثبتی بانک به ۱,۲۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید و رتبه اول بانک‌های حاضر در بازار سرمایه را کسب خواهد کرد.

او تاکید کرد: مرحله اول افزایش سرمایه بانک صادرات ایران در ۲۵ آذرماه سال جاری به صورت سلب حق تقدم و آورده نقدی به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریالی به میزان حدود ۲۳ درصد در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک مورد تصویب قرار گرفت و سرمایه قبلی ۱۷۵ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۲ میلیون ریالی بانک صادرات ایران به ۲۱۵ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۲ میلیون ریال رسید.

دبیر کمیسیون مالی شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار کرد: مراحل بعدی افزایش سرمایه بانک طبق وعده مدیران بانک عملیاتی شده و با نهایی شدن مراحل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، سرمایه بانک به ۱,۲۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید که جایگاه اول در بین بانک‌های بازار سرمایه را به خود اختصاص خواهد داد.

اصلاح ساختار مالی و توجه به استانداردهای بین‌المللی حسابداری از جمله حسابداری مصون‌سازی در مسیر بانک توسعه‌ای و حضور مؤثرتر در اقتصاد کشور و منطقه از جمله اهداف بلند مدت در نقشه راه این بانک است و افزایش سرمایه و همچنین تحول در بانکداری نوین زمینه‌ساز تحقق این اهداف به شمار می‌آید.

کد خبر 6057942

دیگر خبرها

  • بیماران مبتلا به سرطان از مصرف پروتئین غافل نشوند
  • تجلیل از پیشگامان عرصه احسان و نیکوکاری استان بوشهر
  • بانک صادرات با ۱۲۰ همت سرمایه به بزرگترین بانک بورسی تبدیل می شود
  • «تنبلی چشم» شایع‌ترین علت نابینایی یک چشمی
  • «تنبلی چشم» شایع‌ترین علت نابینایی یک چشم
  • پرداخت ۱۵۶۵ کمک هزینه درمان به بیماران مبتلا به سرطان
  • تاثیر ترکیب گیاهی زرشک در مقابله با سرطان ریه
  • می خواهیم آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان را تغییر دهیم
  • کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی نیکوکاران در گلریزان امدادگران عاشورای کاشان
  • مقابله با سخت‌ترین تومورهای سرطانی پستان با اسب تروجان در ابعاد نانو