Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز دانشگاه خوارزمی برای معرفی دانشگاه، دانشکده‌ها و رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی همایش مجازی روز باز برگزار می‌کند.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی، برای معرفی دانشگاه به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ۱۳۹۹ و اولیای محترم آنها، همایش مجازی روز باز ۹۹  ویژه آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه خوارزمی را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دانشگاه خوارزمی ایران با بیش از یک قرن سابقه به عنوان دانشگاه جامع و در آستانه ورود به دانشگاه نسل سوم در عرصه فناوری و کارآفرینی، از تاریخ اول تا سوم مهرماه سال جاری، میزبان بازدیدکنندگان، به ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ۱۳۹۹ و خانواده محترم آنها، در قالب برگزاری همایش مجازی با نام روز باز ۹۹ آشنایی با رشته‌ها و دانشگاه خوارزمی خواهد بود.

این همایش به تفکیک معرفی دانشکده ها خواهد بود و در هر روز به معرفی یک دانشکده پرداخته خواهد شد.

در این راستا، درگاه های مجازی دانشگاه به روی عموم جامعه ایران باز می شود تا علاقه مندان و به ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۹۹، ضمن بازدید مجازی از دانشگاه، در قالب برنامه های ویژه ای با ظرفیت های دانشگاه، مانند دانشکده ها، آزمایشگاه ها، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی آشنا شوند.

 برگزاری نشست های آشنایی با دانشگاه از تاریخ اول مهر ماه تا سوم مهرماه خواهد بود که در هر روز تعدادی از دانشکده ها و رشته ها معرفی خواهند شد.

دانشکده های فنی و مهندسی، معماری_ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم زیستی و علوم زمین در روز سه شنبه سه شنبه اول مهرماه در ساعات : ۹ الی ۱۱:۳۰ صبح و ۱۴ الی۱۶ : ۳۰ عصر معرفی خواهد شد.

معرفی دانشکده های تربیت بدنی، روانشناسی، جغرافیا، مدیریت، اقتصاد، مالی و حقوق نیز در روز  چهارشنبه دوم مهرماه در ساعات: ۹ الی ۱۱:۳۰ صبح  و     ۱۴ الی ۱۶:۳۰ عصر خواهد بود.

در پایان معرفی دانشکده ادبیات در روز پنج شنبه ،سوم مهر ماه در ساعات:  ۹ الی ۱۱:۳۰ صبح و ۱۴ الی ۱۶ :۳۰  عصر خواهد بود.

همایش مجازی مشاوره و انتخاب رشته در  دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

پنل مشاوره و انتخاب رشته آگاهانه توسط اساتید و مشاوران و مشاوره مسیر شغلی ازساعت ۱۲ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۱۸ برگزارخواهد شد.

لینک ورود به همایش:

http://vc۱.khu.ac.ir/edu-۱

راهنما و ابزارهای لازم جهت اتصال به وبینار:

۱- برنامه adobe connect نصب باشد.

۲- بعد از کلیک کردن روی لینک وبینار به صورت میهمان (Guest)

ضمنا، تلفن ۰۲۶۳۴۵۵۰۵۷۳  برای حل مشکلات ورود به سامانه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه خوارزمی همایش مجازی دانشگاه خوارزمی همایش مجازی دانشکده ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 

اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: همایش جایزه ملی شهریار به منظور ارتقاء سطح عملکردی شهرداری‌ها، بهینه‌سازی حوزه‌های بازرسی و افزایش سطح پاسخگویی به شکایات در قالب شیوه‌نامه اجرایی برگزاری همایش جایزه ملی شهریار برگزار شد، پس از ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان ۴ شهرداری امتیاز برتر را کسب کردند.

اسماعیلی بیان کرد: در سطح شهرداری‌های استان با لحاظ درجه‌بندی، شهرداری‌های خاکعلی، اقبالیه، محمدیه و قزوین موفق به دریافت جایزه ملی شهریار شدند. 

وی اظهار کرد: این مراسم برای اولین بار در سطح استان برگزار شد و با توجه به استمرار ارزیابی‌ها و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها جشنواره شهریاران از این پس به صورت مستمر و سالیانه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد
  • قرار گرفتن رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان در فهرست جهانی دانشکده‌های پزشکی
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل