Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:45:07 GMT

آغاز اهدای خون در کیش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۴۳

آغاز اهدای خون در کیش

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام بیمارستان کیش کیشوندان می‌توانند از یکشنبه ۳۱ تا ۱ مهر برای اهدای خون به کلینیک امام علی (ع) مراجعه کنند. 

همراه داشتن کارت ملی برای اهدای خون الزامی عنوان شده است. خون‌گیری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام غلامحسین مظفری آمده است: 

همزمانی آغازسال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و آینده سازان کشور را به پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر علم و دانش پایبندتر میکند.بی تردید هفته دفاع مقدس، یاد آور برجسته ترین افتخارات و جان فشانی های دلاورانه ایرانیان سرافراز در صیانت از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی است، حماسه مقاومت ملتی که رزمندگانش با مجاهدت کم نظیر در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله های بلند ایثار و شرف را درنوردیده و مفتخر به انجام وظیفه شرعی و حفاظت از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

شورای شهر کیش نیز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرده است. در این پیام آمده است: شورای اسلامی شهر کیش در آستانه آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی است در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، امنیت و مقاومت و امام شهدا که حسینی وار در مقابل زورگویان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت ، سرتعظیم فرود می آورد و با تاسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت و آماده است با تمام توان و با تلاش و همت بی وقفه در عرصه های مختلف در جهت خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام تلاش نماید.

برچسب‌ها کیش بیمارستان تخصصی کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش بیمارستان تخصصی کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش کیش بیمارستان تخصصی کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ هزار مازندرانی به سفرهای راهیان نور رفتند

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: اردوی راهیان نور برنامه دشمن در خصوص شبهه افکنی و تحریف ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را خنثی می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عسکر مجیدی با اشاره به حضور مازندرانی‌ها در یادمان‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد: راهیان نور یک رزمایش بزرگ فرهنگی، یک جبهه و ایجاد خاکریز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.  اردوی راهیان نور برنامه دشمن در خصوص شبهه افکنی و تحریف ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را خنثی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا در ادامه از همراهی‌ها و مساعدت‌های استاندار و سایر مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی قدرانی کرد و افزود: حدود ۱۸ هزار و ۷۷۸ نفر  از استان مازندران در اردوهای راهیان نور حضور داشتند. در بحث دانش آموزی بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر، در بخش دانشجویی دو هزار و ۸۱۲ نفر، فرهنگیان ۶۵۳ نفر، ادارات و سازمان‌ها ۹۷۰ نفر، بسیج مساجد و محلات شش هزار و ۵۷۰ نفر و در بخش راهیان نور غرب دو هزار و ۲۸۹ نفر و همچنین در بخش سایر اقشار که شامل بسیج کشاورزی، رسانه، مداحان، اساتید و جامعه پزشکی در حدود هزار و ۷۰۰ نفر اعزام شدند که در مجموع چیزی در حدود ۱۸ هزار و ۷۷۸ نفر می‌شود.

سرهنگ مجیدی گفت: روحانیون در پیوند بعد اعتقادی و باور و اعتقادات دفاع مقدس نقش داشتند و جوانان ما هم در کنار آشنایی با باورها و اعتقادات دینی به این بخش پرافتخار دفاع مقدس و این دستاورد و این گنجینه فناوری دوران دفاع مقدس آشنا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸ هزار مازندرانی به سفرهای راهیان نور رفتند
  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران