Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برخی تاسیسات نفت لیبی پس از اعلام لغو حالت فوق‌العاده توسط موسسه ملی نفت به فعالیت طبیعی خود بازگشتند.

- خبرگزاری رویترز از تصمیم آمریکا برای تحریم بیش از ۲۰ فرد و نهاد مرتبط با برنامه هسته‌ای و موشکی ایران خبر داد.

- نماینده روسیه در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، ادعای آمریکا در خصوص بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را غیرقانونی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- منابع خبری از اصابت دو راکت به نزدیکی پایگاه نظامی «ویکتوری» خبر دادند.

- در حالی که ادعای غیرقانونی آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران با واکنش منفی جامعه جهانی رو‌به‌رو شده است، رژیم صهیونیستی از این تلاش‌ها تقدیر کرد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی یاوه‌گویی‌های ضد ایرانی، خواستار ادامه اعمال فشار بر تهران شد.

- رئیس کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه، پیشنهاد آمریکا درباره پیمان استارت را تلاشی برای تحت فشار قرار دادن مسکو نامید.

- دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان از بازگشت تحریم‌ها علیه ایران حمایت نمی‌کند.

- عضو ارشد سازمان بدر عراق با یادآوری این‌که این کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کاهش فشار این محدودیت‌ها در کنار تهران باشد.

- وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از موضع کشورهای اروپایی در قبال تحریم‌های تسلیحاتی ایران انتقاد کرده و آنها را به انفعال متهم کرد.

- رئیس‌جمهوری هندوراس از تصمیم این کشور برای انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی خبر داد.

- مقام‌های آمریکا یک زن را به ظن ارسال نامه حاوی سم برای رئیس‌جمهوری این کشور بازداشت کردند.

- ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌رغم اعلام مقررات قرنطینه کامل، به خیابان‌ها آمده و علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر برجام را «فاجعه» خواند و از دولت سابق این کشور برای امضای این توافق انتقاد کرد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با ابراز تاسف از تشدید خشونت‌ها در این کشور طی روزهای اخیر، از تمام طرف‌های درگیر در افغانستان خواست که برای کاهش خشونت‌ها تلاش کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی لیبی آمریکا دونالد ترامپ مایک پمپئو زلمای خلیل زاد رژیم صهیونیستی علیه ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا، تاکید کرد که ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی بامداد امروز بار دیگر جنایتی تازه را علیه بیمارستان شفا و مناطق مجاور آن مرتکب شد.

این جنبش عنوان کرد جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه هرگز پیروزی را برای نتانیاهو و ارتش نازی و جنایتکار آن به ارمغان نمی‌آورد.

در این بیانیه آمده است شکست و ناتوانی جامعه بین‌الملل و سازمان ملل در اتخاذ تدابیر مناسب و لازم علیه رژیم صهیونیستی به منزله چراغ سبز برای ادامه نسل‌کشی این رژیم در غزه است.

حماس بار دیگر از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط دعوت کرد به مسوولیت‌های خود در حمایت از تاسیسات پزشکی و بهداشتی باقی مانده در نوار غزه عمل کنند.

کد خبر 6057832 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • واکنش حماس به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه
  • واکنش حماس به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی
  • شکستی دیگر برای آمریکا در آفریقا؛ حضور نظامی در نیجر غیرقانونی اعلام شد
  • حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است
  • حمله گسترده حزب الله به ۹ پایگاه ارتش اسرائیل / قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوار‌های غزه
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل/قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوارهای غزه
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل