Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از قرآن و قیام عاشورا است، گفت: بیش از صد عنوان برنامه در جاجرم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد اسماعیل محمد نیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه است که باید از تمام ظرفیت‌های آن  برای پیشبرد اهداف نظام  استفاده کرد و روحیه جهادی و رزمندگان را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم مشکلاتی که امروزه با آن روبرو هستیم را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس ما برگرفته از قرآن و قیام عاشورا است که باید قدردان آن بوده و اجازه ندهیم دشمن هفته دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با شعار «ما قوی هستیم» برگزار خواهیم کرد، گفت:  بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان در پایگاه‌های بسیج، مساجد و محله‌های شهر و روستا برگزار خواهیم کرد.

سرگرد پاسدار اسماعیل محمدنیا گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان جاجرم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد، تجلیل از رزمندگان، رژه خودرویی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام‌جمعه جاجرم، برگزارییادواره‌های شهدا در درب منازل، عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر در محله‌ها، کمک‌رسانی در قالب کمک مؤمنانه شامل بسته‌های معیشتی، نمایشگاه مجازی هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ ایثار در یکی از مدارس شهر، از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهرستان جاجرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دراین برنامه که با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان شهر محلات برگزار شد حدود ۴۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم از کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان محلات حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و اهدای هدیه به کلیه دانش آموزان از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

لازم به ذکر است جشن عبادت این دانش آموزان در دی ماه برگزار شده بود و امروز شروع روزه داری در ماه میهمانی خدا را جشن گرفتند.

دیگر خبرها

  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری