Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@11:07:46 GMT

اغلب شاخص‌های سهام افت کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۹۶

اغلب شاخص‌های سهام افت کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روز دوشنبه، به دنبال سقوط سنگین سهام بانک‌های اچ‌اس‌بی‌سی و استاندارد چارترد در لیست سهام هنگ‌کنگ، اغلب شاخص‌های آسیا اقیانوسیه افت کردند.

سهام بانک‌های اچ‌اس‌بی‌سی و استاندارد چارترد پس از گزارشی از جابه‌جایی مبالغ سنگین مشکوک توسط این بانک‌ها به ترتیب ۳.۲۳ درصد و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۳ درصد سقوط کردند.

نیکی ژاپن بر خلاف بازارهای منطقه ۰.۱۸ درصد رشد کرد، در حالی که گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با افتی درصدی روبرو شد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۰.۴۶ درصد افت کرد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۹۳ درصد سقوط کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۷۸ درصد پایین آمد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۱۶ درصد افت کرد.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم آسیا اقیانوسیه افت کرد. در برابر ین ژاپن دلار ۰.۲۶ درصد تضعیف شد و به نرخ برابری ۱۰۴.۲۸ واحد رسید. در مقابل یوآن چین دلار ۰.۱۳ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۶.۷۵۷ واحد رسید.

پربیننده ترین رشته‌های علوم و مهندسی در کدام کشورها محبوب‌تر است؟/ ایران در میان کشورهای دارای بیشترین فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی ۱۳عضو شورای امنیت در برابر آمریکا ایستادند/ آمریکا قلدری کند با پاسخ قاطع ایران مواجه می‌شود آمریکایی‌ها می‌دانند قطعنامه‌ها علیه ایران برنمی‌گردد/ محدودیت‌های تسلیحاتی پایان ماه اکتبر برداشته می‌شود رتبه ایران در شاخص توسعه انسانی چند شد؟ تروئیکای اروپا: همچنان به ادامه اجرای قطعنامه‌۲۲۳۱ متعهدیم/ تلاش آمریکا برای احیای تحریم‌ها فاقد اثر قانونی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بازار سهام شاخص سهام سهام آسیا اقیانوسیه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات امروز جام ملت‌های فوتسال آسیا با شگفتی بزرگی همراه بود و در حالی که دو مسابقه از گروه C به طور همزمان از ساعت 14:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تیم ملی ژاپن نتوانست دومین برد را مقابل تاجیکستان به دست بیاورد و با تساوی بدموقع از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی فوتسال ژاپن که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با کسب پیروزی مقابل ایران در بازی فینال به مقام قهرمانی رسیده و افتخارآفرینی کرده بود، در این دوره با تیمی کاملا جوان شده وارد شد ولی انتظار نمی‌رفت وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد که همین اتفاق در دیدار امروزشان برابر تاجیکستان افتاد.

سامورایی‌ها که در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا یک شکست مقابل قرقیزستان و یک برد پُر گل برابر کره جنوبی داشتند، در بازی امروز امیدوار به کسب برتری برابر تاجیکستان و صدرنشینی در گروه D بودند که تساوی در این بازی منجر به حذف‌شان شد.

تیم ملی فوتسال ژاپن در بازی امروز با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد تا 4 امتیازی شود و پایین‌تر از تیم‌های پنج امتیازی تاجیکستان و قرقیزستان، در جایگاه سوم گروه D ایستاد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.

کره جنوبی هم که تیم چندان قدرتمندی در فوتسال نداشته، پس از دو شکست متوالی مقابل تاجیکستان و ژاپن، امروز برابر قرقیزستان به تساوی جالب توجه 5 بر 5 رسید تا یک امتیازی شود و مثل سامورایی‌ها از جام ملت‌های آسیا کنار برود.

تیم ملی فوتسال ایران احتمال داشت پس از سرگروهی، در دور حذفی به مصاف ژاپن برود که این اتفاق نیفتاد.

دیگر خبرها

  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • یورو رکورد زد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!