Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@10:52:52 GMT

اغلب شاخص‌های سهام افت کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۹۶

اغلب شاخص‌های سهام افت کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روز دوشنبه، به دنبال سقوط سنگین سهام بانک‌های اچ‌اس‌بی‌سی و استاندارد چارترد در لیست سهام هنگ‌کنگ، اغلب شاخص‌های آسیا اقیانوسیه افت کردند.

سهام بانک‌های اچ‌اس‌بی‌سی و استاندارد چارترد پس از گزارشی از جابه‌جایی مبالغ سنگین مشکوک توسط این بانک‌ها به ترتیب ۳.۲۳ درصد و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۳ درصد سقوط کردند.

نیکی ژاپن بر خلاف بازارهای منطقه ۰.۱۸ درصد رشد کرد، در حالی که گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با افتی درصدی روبرو شد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۰.۴۶ درصد افت کرد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۹۳ درصد سقوط کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۷۸ درصد پایین آمد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۱۶ درصد افت کرد.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم آسیا اقیانوسیه افت کرد. در برابر ین ژاپن دلار ۰.۲۶ درصد تضعیف شد و به نرخ برابری ۱۰۴.۲۸ واحد رسید. در مقابل یوآن چین دلار ۰.۱۳ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۶.۷۵۷ واحد رسید.

پربیننده ترین رشته‌های علوم و مهندسی در کدام کشورها محبوب‌تر است؟/ ایران در میان کشورهای دارای بیشترین فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی ۱۳عضو شورای امنیت در برابر آمریکا ایستادند/ آمریکا قلدری کند با پاسخ قاطع ایران مواجه می‌شود آمریکایی‌ها می‌دانند قطعنامه‌ها علیه ایران برنمی‌گردد/ محدودیت‌های تسلیحاتی پایان ماه اکتبر برداشته می‌شود رتبه ایران در شاخص توسعه انسانی چند شد؟ تروئیکای اروپا: همچنان به ادامه اجرای قطعنامه‌۲۲۳۱ متعهدیم/ تلاش آمریکا برای احیای تحریم‌ها فاقد اثر قانونی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بازار سهام شاخص سهام سهام آسیا اقیانوسیه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از پرسپولیس، حالا نوبت به باشگاه استقلال رسید تا عملیات خصوصی‌سازی خود را به شکل رسمی آغاز کند. سازمان فرابورس اطلاعیه‌ای را روی خروجی سایت خود منتشر کرد و از واگذاری ۵۱ درصد از سهام آبی‌ها در ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۳ خبر داد.

در این اطلاعیه عنوان شده است که سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد تعداد ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به‌طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

سازمان فرابورس اعلام کرده در صورت تشکیل کنسرسیوم خرید هر یک از اعضای کنسرسیوم متعهد می‌گردند که پس از خرید سهام موضوع این اطلاعیه در صورت مالکیت حداقل ده درصد از سهام مذکور برای عرضه هر میزان از سهام تحت مالکیت خود در هر یک از بازار‌های عادی یا بلوک نسبت به اخذ تاییدیه کمیته درج فرابورس ایران اقدام نمایند.

همچنین، کارگزار خریدار می‌بایست سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را به‌صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط حداقل سه ماهه از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به این شرکت تحویل نموده و تأییدیه شرکت مزبور را به معاونت عملیات بازار فرابورس ایران ارائه نماید.

این در شرایطی است که طبق آخرین ددلاین تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا یازدهم فروردین مشخص شود تا آن‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!
  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد
  • هدف تورمی، بزرگترین ریسک بورس در سال ۱۴۰۳ / شاخص بورس توانایی رسیدن به ۴ میلیون واحد را دارد
  • قیمت جهانی طلا در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • کاهش ارزش جهانی طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • محرک‌های شاخص ۳‌میلیونی