Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:51:04 GMT

ظرفیت استفاده تمامی دانش‌آموزان از شبکه شاد وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۲۱۳

ظرفیت استفاده تمامی دانش‌آموزان از شبکه شاد وجود ندارد

نصرآبادی گفت: متأسفانه شبکه شاد ظرفیت و گنجایش استفاده تمامی دانش‌آموزان را ندارد که باید مسئولین در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اسماعیل نصرآبادی مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از شبکه شاد اظهار داشت: متأسفانه این شبکه ظرفیت و گنجایش استفاده همه دانش آموزان را ندارد که باید مسئولین در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سؤال یکی خبرنگاران مبنی بر استفاده برخی معلمان از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی برای آموزش تأکید کرد: استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع بوده و این موضوع خط قرمز آموزش  پرورش است و در صورت مشاهده حتماً با آن برخورد خواهد شد.

نصرآبادی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر با پارادوکسی بر سر حضور در مدرسه و آموزش مجازی مواجه هستیم تصریح کرد: متأسفانه برخی از والدین از عدم حضور دانش آموزان در مدرسه گلایه دارند و برخی به حضور آن‌ها در مدرسه اعتراض می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار با اشاره به اینکه متأسفانه به دلیل نبود اینترنت و یا و سائل آموزش مجازی برخی از دانش آموزان از تحصیل بازخواهند ماند ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که نگذاریم هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازبماند.

نصرآبادی در ادامه با اشاره کمبود فضای آموزش در سبزوار و نیاز به حضور خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: در حال حاضر 7 واحد آموزشی در حال ساخت است که تا دو ماه آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص بازگشایی مدارس و احتمال ابتلای دانش آموزان به کرونا بیان کرد: تا این لحظه در سبزوار دانش‌آموزی به ویروس کرونا مبتلا نشده است البته زود است در این موضوع نظر بدهیم و شاید نتیجه بازگشایی مدارس را در آینده‌ای نزدیک‌بینیم.

نصرآبادی در خصوص الزام دانش آموزان به استفاده از لباس فرم تصریح کرد: برای استفاده از لباس فرم در هیچ مدرسه‌ای الزامی نیست، اما پیشنهاد می‌کنیم دانش آموزان لباس فرم را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود