Web Analytics Made Easy - Statcounter

المپیاد جهانی کامپیوتر، مسابقه برنامه‌نویسی رقابتی است که سالانه برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می‌شود. همچنین اولین دوره این المپیاد در پراوتس بلغارستان در سال ۱۹۸۹ برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سمپاد، تیم چهار نفره شرکت کننده در سی و دومین المپیاد علمی جهانی کامپیوتر که به میزبانی سنگاپور برگزار شد، با کسب چهار مدال ارزشمند جهانی شامل سه مدال طلا و یک مدال نقره بر افتخارات علمی کشورمان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره المپیاد جهانی که به دلیل شیوع بیماری ناشی از ویروس کووید ۱۹ به صورت مجازی برگزار شد، مدال های زیر توسط تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به دست آمد:

شایان پردیس                      مدال جهانی طلا

علی صفری                        مدال جهانی طلا

کسری مظاهری                   مدال جهانی طلا

ابوالفضل سلطانی             مدال جهانی نقره

در رده بندی مسابقات، تیم ایران رتبه چهارم جهانی را به دست آورد.
بر اساس این گزارش تیم های چین، آمریکا و کره جنوبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

برچسب‌ها المپیاد دانش آموزی المپیاد علمی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیاد دانش آموزی المپیاد علمی دانش آموزان المپیاد دانش آموزی المپیاد علمی دانش آموزان اخبار کنکور مدال جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان

دبیر همایش استانی روز فیزیک گفت: این رویداد علمی بستری برای آشنایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد متوسطه دوم با علم را فراهم کرده است.

سجاد مری هدف از برگزاری این همایش را ترغیب و تشویق استعداد‌های نوجوانان به سمت علم و تفکر دانست و افزود: به واسطه مشاهده یک آزمایش ویا از طریق شنیدن و گفتگو با اساتید، جرقه، حرکت و تحولی در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.

او گفت: در این همایش یک روزه جدیدترین دستاورد‌های علمی در گرایش‌های مختلف علم فیزیک برای دانش‌آموزان ارائه شد و، دانش‌آموزان آزمایش‌های مختلف علمی و هیجان‌انگیزی را در آزمایشگاه‌های دانشکدۀ فیزیک تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود