Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:58:32 GMT

چرا شانس صعود استقلال بیشتر از الشرطه است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۲۹۹

چرا شانس صعود استقلال بیشتر از الشرطه است؟

استقلال حتی در صورت پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی عربستان، باز هم شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی نسبت به الشرطه دارد؛ البته مشروط بر اینکه آبی ها در این مسابقه کارت زرد یا قرمز نگیرند.

به گزارش مشرق، در پایان دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول مسابقات، آبی پوشان به دلیل توقف یک - یک مقابل حریف عراقی با ۲ امتیاز در پایین جدول قرار گرفتند تا صعود آنها به مرحله بعدی مسابقات در گروی پیروزی در آخرین بازی مقابل الاهلی عربستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که طبق برنامه روز چهارشنبه ۲ مهر و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

توقف و شکست آبی پوشان مقابل الاهلی با هر نتیجه ای منجر به صعود الشرطه عراق به مرحله بعدی می شود و پیروزی استقلال با هر نتیجه‌ای شاگردان نامجو مطلق را راهی مرحله بعدی می کند.

بیشتر بخوانید:

کار استقلال پیچیده شده است

در صورتی که استقلال با نتیجه یک بر صفر در بازی پایانی به پیروزی برسد، در جدول همه آمارهای آنها با الشرطه برابری می کند و کار به شمردن کارتهای زرد و قرمز می کشد که در این صورت هم استقلال به دلیل دریافت کارتهای رنگی کمتر (تا پیش از بازی پایانی) شانس بیشتری نسبت به حریف خواهد داشت.

آبی پوشان در سه بازی قبلی خود ۵ کارت زرد دریافت داشته اند و تیم الشرطه با ۶ کارت زرد و یک کارت قرمز امتیاز منفی بیشتری نسبت به آبی پوشان دارد. شاگردان نامجو مطلق اگر در بازی پایانی شرایط انضباطی خود را حفظ کنند، در صورت پیروزی یک بر صفر هم می‌توانند به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات راه یابند.

اگر هم بازی با نتایج ۲-۱ یا ۳-۲ و ... به سود استقلال تمام شود، بدون احتساب کارتهای زرد و قرمز، این نماینده ایران است که راهی مرحله بعد می شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجید نامجومطلق استقلال الشرطه مرحله بعدی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی