Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@23:09:26 GMT

همراه با مصباح، در روایت چهل‌سالگی دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۳۳۳

همراه با مصباح، در روایت چهل‌سالگی دفاع مقدس

همزمان با چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله مصباح را روی آنتن می‌برد.

به گزارش گروه فرهنک و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «مصباح» در پاسداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بطور زنده روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده این برنامه با بیان اینکه این برنامه در باغ موزه دفاع مقدس پخش می‌شود، گفت: مصباح یک برنامه شبانگاهی است که دعوت از پیشکسوتان جهاد و دفاع و چهره های قرآنی هشت سال جنگ تحمیلی از بخشهای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صفری افزود: اطلاع رسانی برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در هفته دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه است که هر شب در هفته دفاع مقدس ، ساعت ۲۲ به طور زنده پخش می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه روزانه در این برنامه اشاره کرد و گفت: دعوت از گروه‌های سرود حماسی و اجرای زنده در مصباح ، و پوشش بخشهایی از روایتگری های مجموعه باغ موزه هم در دستور کار است و در بخش کتابخوانی این برنامه نیز سعی داریم کتابهای حوزه دفاع مقدس را به مخاطبان معرفی کنیم.

شبکه قرآن و معارف سیما امسال با برنامه های متنوعی به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود از جمله پخش مستند روایت فتح که با بیان روایتی از نقش آفرینی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، فرازهایی از وصیت نامه شهدا را به مخاطبان عرضه می‌کند.

همچنین «جای خالی قرآن» با موضوع وصیت نامه شهدا درباره قرآن ، روزانه از این شبکه پخش می‌شود.

ویژه برنامه «روزنه» نیز با تهیه گزارش از پادگان های نیروی زمینی ارتش و باز پخش مداحی و نوحه سرایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس مخاطبان را میهمان حال و هوای معنوی سالهای دفاع می‌کند.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی شبکه قرآن و معارف سیما هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت