Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ژاپن تصمیم دارد تا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این محدودیت را لغو کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت ژاپن که هم اکنون بدلیل پاندمی شدید کرونا محدودیت‌های سختگیرانه مسافرتی و ورود به خاک این کشور را برای ۱۵۹ کشور اعمال کرده است، تصمیم دارد تا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این محدودیت را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس ورزشکاران موظفند تا ۷۲ ساعت پیش از ورود به ژاپن نسبت به سنجش میزان سلامت و انجام تست کرونا اقدام نمایند و پس از ورود به ژاپن تحت کنترل قرار خواهند گرفت.   کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ در تعامل با فرمانداری کلانشهر توکیو طی نشستی بمنظور صدور بخشنامه این تصمیم با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.    ژاپن که محدودیت‌های سختیگرانه‌ای را برای ورود به مرزهای این کشور وضع کرده بود؛ پس از اتمام وضعیت فوق العاده و آغاز بازگشایی‌ها، بطور تدریجی محدودیت‌های ورود را برای تجار و بازرگانان با تعریف حدود و بازه زمانی و کنترل کاهش داد.چندی پیش نیز تصمیم گرفته شد تاشرایط حضور تماشاگران برای بازدید از رویدادهای ورزشی تسهیل شود.    با تصمیم اخیر ژاپنی‌ها، ورزشکاران طی بازه دو هفته‌ای به محض ورود قرنطینه خواهند شد و طی این مدت می‌توانند به فعالیت‌های تمرینی خود در فاصله محل اقامت و تمرین ادامه دهند.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال