Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان یزد بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند است، گفت: حامیان نیکوکار یزدی در پنج‌ماهه نخست امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکرام ایتام خیران یزدی کمک به نیازمندان کمیته امداد ایتام و فرزندان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید پاکنژاد یزد از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه حمایت کردند.

دانشگاهیان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، انزاجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

در این مراسم از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز قدردانی شد.

همچنین جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد در مراسمی از اقدام اخیر ایران و سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق علیه اسرائیل غاصب حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • برگزاری جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی کرمان 
  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند