Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:44:50 GMT

زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۵۱۵

زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد

در آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت چهلمین سال سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت چهلمین سال سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد.

سال تحصیلی جدید از 15 شهریور آغاز شد و حضور دانش‌آموزان با توجه به شرایط کرونا در مدارس اختیاری است اما درهای مدارس باز است و امروز به مناسبت اولین روز هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ