Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:00:17 GMT

سفیران سلامت در مدارس استان خوزستان مستقر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۵۳۰

سفیران سلامت در مدارس استان خوزستان مستقر می‌شوند

گروه استان‌ها- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ابلاغ ضوابط بهداشتی برای بازگشایی مدارس گفت: سفیران سلامت در مدارس خوزستان مستقر می‌شوند. - اخبار استانها -

محمود معزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز؛ درباره شیوه بازگشایی مدارس اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس شرایط ویژه و ضوابط لازم ابلاغ شده است؛ در شبکه شاد نیز این ضوابط بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تمهیدات مقابله با کرونا در مدارس افزود: برای نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی ضدکرونایی؛ مراقبین و سفیران سلامت در مدارس مستقر می‌شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت صورت گرفته است؛ به‌صورت مرتب نیز بازدیدها و بازرسی‌های بهداشتی از رعایت ضوابط در مدارس صورت می‌گیرد.

وجود "مدارس غیردولتی" چطور مدارس دولتی را هر روز ضعیف‌تر و لاغرتر می‌کنند؟دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی استان ایلام ملزم به حضور در مدارس نیستندعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مدارس سیستان‌وبلوچستان نگران‌کننده است

وی بیان داشت: مدارس به طور مستمر در حال ضدعفونی هستند که تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای گندزدایی مدارس خوزستان هزینه شده است.

معزی با اشاره به کمک خیرین و مردم برای خرید تجهیزات بهداشتی مدارس گفت: تجهیزات مورد نیاز مانند تب سنج و ماسک برای مدارس به کمک مردم و خیرین تهیه شده است.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرآموزش و پرورش مهاباد گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت هم در دستور کار آموزش و پرورش قراردارد.

رسولی امسال با بیان اینکه امسال در سطح شهر و روستاهای مستقل طرح سفیران سلامت اجرا شده افزود: به دانش آموزان به عنوان سفیر با هدف خانواده و تغذیه سالم آموزش داده می شود.

او اضافه کرد: این طرح  در شهرستان مهاباد برای حدود ۳۶ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی، شعار روز دوم این هفته بود. 

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران