Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@09:05:49 GMT

حماس به تل‌آویو دو ماه فرصت داد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۶۶۰

حماس به تل‌آویو دو ماه فرصت داد

به گزارش فارس، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، این جنبش به رژیم صهیونیستی دو ماه فرصت داده تا به محاصره غزه پایان دهد.

وی به رادیو «صوت الاقصی» گفت، غزه کمبود تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا را نمی‌پذیرد و مقاومت قادر است تمام صهیونیست‌های اشغالگر را به پناهگاه بفرستد.

الحیه تأکید کرد: نمی‌پذیریم که در کنار محاصره، مرگ جدیدی برای ملت ما رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس اخیرا با «نیکلای ملاینوف» هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح درباره محاصره غزه و رنج اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی رایزنی کرد و خواستار رسیدگی به این امور شد.

نشست نزدیک در ترکیه

روزنامه «عربی ۲۱» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته اجرایی فتح با سران حماس در ترکیه دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، هدف از دیدار مذکور، رایزنی درباره «رهبری مشترک» است.

الرجوب اخیرا در اظهاراتی مطبوعاتی گفته بود، مذاکره دوجانبه با حماس برای پایان اختلافات و حصول آشتی بر اساس شراکت و مقاومت مردمی در جریان است .

گروه‌های فلسطینی قرار است از فردا برنامه‌های ملی خود علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکارها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

کد خبر 6085742

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد