Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:33:51 GMT

فرماندار اردکان: مردم ایران پیروز جنگ اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۷۵۴

فرماندار اردکان: مردم ایران پیروز جنگ اقتصادی است

 بهروز شهابی زاد روز دوشنبه در گفت و گوبا ایرنا به ‌مناسبت آغاز هفتۀ دفاع مقدس( ۳۱ شهریور تا ۶ مهر) افزود: امروز، در کنار هم‌دلی، بیش از هرزمانی به پاسداشت و نکوداشت فرهنگ ایثار و ترویج روحیۀ از خودگذشتگی در راه آرمان‌های نظام اسلامی در برابر استکبارجهانی نیاز داریم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطرۀ شهدای هشت‌سال دفاع مقدس تاکید کرد که ما در برابر خضوع و خشوع همۀ جانبازان، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی زاد افزود: ۳۱ شهریور هرسال یادآور آغاز جنگ تحمیلی علیه نهال نوپای جمهوری اسلامی با دسیسۀ دشمنان نظام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در دفاع مقدس شاهد حماسه‌آفرینی و جانفشانی تعداد زیادی از جوانان، پیشکسوتان ، زنان و مردانی بود که اجازه ندادند یک‌وجب از خاک این دیار به دست دشمن بیفتد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: ما از موفقیت سال‌های دفاع مقدس درس گرفته ایم تا با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تلاش مضاعف و ایثارگری در راه آرمان‌هایش به قله‌های پیشرفت و بی‌نیازی و خوداتکایی برسیم.

شهابی زاد با بیان اینکه امروز بیش از هرزمانی ایران اسلامی در حال دفاع و مقاومت و ایستادگی در برابر اسکتبار جهانی است، اظهار کرد: جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دشمنان و در صدر آن‌ها، آمریکا با هدف و خیال خام شکست مقاومت ملت پی‌ریزی شده و مردم ایران، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه، راه سرافرازی در سایه مقاومت را برگزیده اند.

دیدار با خانواده های شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، ترویج کلاس های مجازی از سوی آموزش و پرورش در مورد فرهنگ دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، یادواره شهدا و تجلیل از پیشکسوتان مقاومت از جمله برنامه های این هفته است.

جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله زمینی، هوایی و دریایی و آتشباری روستاها و شهرهای مرزی ایران از سوی رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا آغاز شد و دشمن زبون پس از هشت سال در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام قرارداد آتش بس را پذیرفت و به مرزهای بین‌المللی شناخته شده ۲ کشور بازگشت.   

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی دفاع مقدس تحریم اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس تحریم اردکان جنگ تحمیلی دفاع مقدس تحریم اردکان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار«زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواند و تاکید کرد: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • نوروزهای پیروز!