Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل سامپدوریا ابراز رضایت کرد و گفت در طول فصل به کریستیانو رونالدو استراحت خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ آندره‌آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر بر سامپدوریا غلبه کردند و گام اول در دفاع از عنوان قهرمانی خود را محکم برداشتند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: صحبت کردن با بازیکنان اهمیت دارد و تا همین چند سال پیش که بازی می‌کردم، دوست داشتم با بازیکنان در زمین صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خیلی مهم است که اعضای دیگر تیم بدانند که به چه چیزی فکر می‌کنید و چه چیزی می‌خواهید.

سرمربی جدید یوونتوس که در این دیدار با بازی دادن به جان‌لوکا فرابوتا 21 ساله، استفاده از وسترن مک‌کِنی در خط میانی و آزادی عمل دادن به آرون رمزی همه را شگفت‌زده کرد، تصریح کرد: نیمه اول خوب بودیم و جای تأسف دارد که نتوانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. ما در مقطع پایانی بازی به لحاظ فیزیکی دچار افت شدیم، اما با این حال همچنان در ضدحملات سامپدوریا هشیار بودیم و بازی را تحت‌کنترل داشتیم.

وی افزود: فرابوتا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. الکس ساندرو دچار مصدومیت شده بود برای همین فرابوتا را از تیم زیر 23 سال فراخواندم و او در تمرینات عالی بود. به این موضوع هم فکر نکردم که استفاده از جان‌لوکا ممکن است همراه با ریسک باشد. درباره مک‌کِنی هم باید بگویم که او در حالی به یووه آمد که تمرینات خوبی در پیش‌فصل با شالکه در آلمان داشت و نسبت به برخی بازیکنان ما در فرم و شکل بهتری بود. مک‌کِنی چندین اشتباه در دادن پاس داشت، اما فراموش نکنید که این اولین بازی او برای یووه بود و می‌توانیم این اشتباهات را ببخشیم.

پیرلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کمی زمان خواهد برد تا بازیکنان ما به بازی به روش‌های مختلف در کنار یکدیگر عادت کنند. نمی‌خواهم از ایده مربیان دیگر کپی‌برداری کنم و ایده‌های مختص به خودم را دارم. ما فرصت کافی برای تمرین را نداشتیم چون اردوی پیش‌فصل دیر آغاز شد و سپس بازی‌های ملی بود. ما تنها یک بازی دوستانه داشتیم، اما با این حال فصل را خوب شروع کردیم و به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین که تیمش بازی را با سه دفاع آغاز کرد و به هنگام حمله سامپدوریا نفر چهارم به خط دفاع اضافه می‌شد، اما در کل سیستم بازی تیمش 1-4-5 به نظر می‌رسید، در این باره گفت: ما چهار هافبک میانی داشتیم که به نظرم بهتر از استفاده از دو هافبک میانی است. سعی می‌کنیم به این سیستم بازی عادت کنیم، با چهار مدافع دفاع کنیم و به هنگام حمله هم با سه مهاجم که دو بازیکن دیگر به آنها اضافه می‌شوند، کار می‌کنیم.

هافبک پیشین یوونتوس همچنین درباره فوق‌ستاره پرتغالی‌اش که در این دیدار گل سوم تیمش را به ثمر رساند، اظهار داشت: ما درباره استراحت دادن به رونالدو فکر می‌کنیم و در این باره صحبت کرده‌ایم. ما تازه فصل را آغاز کرده‌ایم و کریس هنوز خسته نیست، اما وقتی به بازی‌های کم‌اهمیت‌تر برسیم سعی خواهیم کرد به او استراحت بدهیم. رونالدو بسیار باهوش است و از وضعیت بدنی خودش به خوبی اطلاع دارد، از این‌رو خودش هم می داند که چه زمانی باید به بدنش استراحت بدهد.

تماس یوونتوس با سوارس برای اعلام عقد قرارداد با ژکو

پیرلو در پایان درباره تلاش باشگاه یوونتوس برای یافتن یک مهاجم نوک در حالی که پائولو دیبالا همچنان مصدوم است، تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به تعادل تیمی مدنظرمان برسیم. ما همیشه از حضور بازیکنان باکیفیت که ویژگی‌هایی لازم برای به تعادل رساندن تیم را دارند، استقبال می‌کنیم، اما می‌خواهیم تا جای ممکن از بازیکنان بااستعداد استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو سامپدوریا سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو سامپدوریا سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد

پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق، اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت، چون در شبی رقم خورد که آن‌ها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه ۱۸ و مارکوس تورام در دقیقه ۴۹ رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آن‌ها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه ۸۰ توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی، اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد، کارت قرمز گرفت.

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را ۵ بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زد. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال ۲۱-۲۰۲۰ با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود. همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی، اما میلان را ۶۹ امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!