Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد حریق گسترده نیزار در جاده ساحلی پارک مالیات به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مهار آتش سوزی با تلاش ۴ ساعته آتش نشانان در منطقه مذکور و همچنین در نیزار‌های جاده ساحلی مقابل باغ معین در ساعت ۳ و یک دقیقه اشاره کرد و افزود: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه در زیتون کارمندی خیابان فیروز نو به علت اتصال فن هواکش توسط آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: همچنین آتش نشانان با مهار شعله‌های حریق منزل مسکونی در خیابان یک فرعی حصیرآباد در ساعت ۷ و ۵۴ دقیقه که از موتورسیکلت در حیاط مسکونی آغاز شده بود و به داخل ساختمان مسکونی سرایت کرده بود از بروز خسارت سنگین جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش توسط آتش نشانان ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه در منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان ۱۱ بین ادهم و احمدی به علت بی احتیاطی و افتادن شی آتش زا در اتاق خواب تصریح کرد: حریق منجر به دودگرفتگی و خسارت اثاثیه منزل شد، همچنین ماموران آتش نشانی دود ناشی از حریق را با استفاده از فن دمنده هوا از ساختمان خارج کردند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در مهدیس منازل نورد لوله ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه و منزل مسکونی در زیتون کارمندی خیابان انوشه ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه ادامه داد: ماموران آتش نشانی، آتش سوزی نیزار منطقه گلستان خیابان کارون ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه که با دود غلیظی همراه بود و موجب مزاحمت ساکنان اطراف شده بود را مهار کردند.

انتهای پیام/گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات اطفای حریق منزل مسکونی آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، بار پنبه یک تریلی در منطقه چمن بید، به دلیل نامعلوم، از ساعاتی قبل، دچار حریق شد.

نیروهای آتش نشانی شهر آوا و مجموعه مدیریت بحران، در حال اطفای حریق و ایمن سازی منطقه اند.

در نزدیکی محل حادثه، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهیِ امیری هنامه قرار دارد.

مردم منطقه با توجه به مسافرپذیری این محور، تقاضای ایجاد یک پایگاه آتش نشانی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت