Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@23:35:56 GMT

حمله ایرانی‌ها به صفحه برایتون به خاطر جهانبخش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۹۷۹

حمله ایرانی‌ها به صفحه برایتون به خاطر جهانبخش

نیمکت نشینی علیرضا باعث شد تا از هواداران ایرانی به انتقاد شدید از این باشگاه و گراهام پاتر بپردازند.

به گزارش شریان نیوز،برایتون با سه گل نیوکاسل را شکست و جهانبخش در ثانیه های آخر بازی به زمین رفت. نیمکت نشینی او بعد از درخشش در جام اتحادیه باعث انتقاد گسترده طرفداران ایرانی شد. بعد از اعلام لیست 11 نفره این تیم برای بازی هواداران به صفحه این باشگاه حمله کردند و به انتقاد شدید از گراهام پاتر پرداختند، به شکلی که آنها کامنت های خود را بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی اما برایتون باز هم کامنت های خود را باز کرد که با هجوم گسترده ایرانی ها روبرو شد. طرفداران به شدت از باشگاه و گراهام پاتر سرمربی برایتون انتقاد کردند و حتی به هواداران دیگر توصیه کردند پست ها را لایک نکنند! یکی از هواداران ایرانی نوشته بود باشگاه برایتون به لطف جهانبخش و آنها توانسته در فضای مجازی ببیننده داشته باشد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک‌پست، جو بایدن، رییس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا در تازه‌ترین گاف خود در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه طرح شما برای برگشت رأی هواداران مردم فلسطین به دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به اشتباه به جای شهر فلسطینی «رفح» در جنوب غزه، گفت که «به اسراییل آشکارا گفتم که به حیفا حمله نکنید.»

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.

وی در ادامه افزود که «من با آنها (هواداران فلسطین در آمریکا) ملاقات کردم. من روشن کردم که ما باید مقدار غذا، آب و مراقبت های بهداشتی را که وارد غزه می شود، افزایش دهیم.»

کد خبر 6081758

دیگر خبرها

  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید+ فیلم
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری