Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در پیشگاه آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می‌کنم.

استاندار کردستان گفت: باید با بهره‌گیری از این گنیجنه عظیم در راستای تقویت خودباوری، ایمان، تعهد و توان واقعی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تابلوی زیبایی از همه خوبی‌ها است، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ رفتار زیبا، کارهای ارزشمندی صورت گرفته است که همه از وفاداری، خودباوری، ایمان به خدا، ایثارگری نشأت گرفته است.

وی اذعان کرد: رسالت ما این است که این تابلو را به زیبایی نگهداری کنیم و آن را نسل به نسل به آیندگان هدیه کنیم که روزی جوانان ما چگونه در برابر تمام استکبار جنگیدند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تمام دفاع مقدس عشق و ایمان بوده است، گفت: ما باید دنبال رو راه شهیدان دفاع مقدس باشیم به خود ببالیم و بنازنیم که از نسل انقلاب هستیم.

مرادنیا در پایان اظهار کرد: خداوند به همه ما این توان را بدهد تا همچون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در خدمت به مردم باشیم و در عرصه کار، تلاش و تولید برای مردم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان بهمن مرادنیا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد