Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه "قطعاً انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم" گفت: امروز روز به ثمر نشستن خون شهداست و جای کوتاه‌آمدن نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ "مردان بی ادعا" کاشان با فرستادن درود به روان پاک شهدا و امام راحل اظهار داشت: بعد از 40 سال از آغاز دفاع مقدس و شرایط سخت و مشکلات بهداشتی و بیماری‌ها اینگونه مردم با عظمت و باشکوه حول شمع وجود شهیدان گرد هم می‌آیند تا به شهدا و راه و مسیر آنان عرض ارادت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "حضور مردم نشانه تجدید میثاق با شهدا است" افزود: از هر سو که به این عرصه می‌نگریم زیبایی و شکوه و عظمت است و شهدا قله آرمان‌های همه ما، اوج انسانیت و کمال یک انسان هستند و بالاتر از این جایی نیست چراکه همه آرمان‌ها در شهدا متجلی می‌شوند و به دنبال کمال بودند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه "قله این شهدا سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) است" ابراز داشت: عاشقانه مردم به کربلا می‌آیند، زجر می‌کشند، بیمار می‌شوند، گرسنگی می‌کشند اما انسان‌های طالب کمال همه این سختی‌ها را به جان می‌خرند در حالی که افراد خانه و کاشانه خود را برای لذت و تفریح ترک می‌کنند چراکه قله همه این فضیلت‌ها کربلا است.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ما هستند، گفت: اگر ملت ما توانستیم چهل و یک سال مقابل ابر قدرت‌های شرقی و غربی ایستادگی کرده و حق خود را مطالبه کرده و به صورت‌های آنان سیلی می‌زند و ملت ایران این کار را انجام داد و استمرار می‌دهد در حالی که انقلاب‌ها با حفظ آرمان خود به چهل سالگی نرسیده بودند.

نقدی، تکیه‌گاه این ملت را نه جنگنده و بمب و موشک بلکه شهدا دانست و تصریح کرد: در دفاع مقدس همه کشورها تمامی سلاح‌ها را به صدام داد و ایران حتی در تهیه سیم خاردار در سختی بود و بسیاری از تجهیزات و ادوات جنگی غنائم بود و با دستان خالی و دستان پر دشمن ایستادگی کردیم.

وی با بیان اینکه امروز حماسه‌های دفاع مقدس را تحسین می‌کنیم، تاکید کرد: همه نفوذی‌ها تلاش کردند با خرابکاری و کارشکنی مردم را خسته کنند و تمام رسانه‌های غربی بسیج شدند خستگی ایجاد شده را به اوج برسانند اما مردم با صبر تمامی مشکلات را تحمل کردند و دشمن را شکست دادند و امشب صحنه باشکوهی را رقم زدند.

هشدار ظریف به ترامپ: پیش از آنکه پامپئو آمریکا را بیشتر مضحکه جهان کند تغییر رویه بدهید کمک‌های بشردوستانه بهانه آمریکا برای نفوذ بیشتر در سودان ماموریت قالیباف به کمیسیون امنیت ملی برای مقابله با اقدامات آمریکا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه عظمت این ایستادگی با آشکار شدن پشت پرده‌ها خودنمایی می‌کند، افزود: اینکه ملت ایران عزم خود را جزم کرده و در مقابل آمریکا ایستادگی کرده باعث شده مرگ بر آمریکا شعار اصلی معترضان کشور آمریکا شده و ده‌ها برابر آنچه می‌بینید آنجا اتفاق می‌افتد و پرچم آمریکا در خیابان‌های پایتخت آمریکا به آتش کشیده نیز نشانه قدرت مردم ایران است و آن را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز در آستانه سقوط قرار گرفته است، ابراز داشت: امروز بزرگترین معمایی که پیش روی موسسات آمریکایی است این سوال است که چرا این انقلاب از بین نمی‌رود و برای آنان سوال شده است در حالی که دشمن هر ترفندی داشته به کار گرفته و در عمق خانه‌های ما نفوذ پیدا کردند اما مرگ خودشان نزدیک شده و علائم زوال آنان روز به روز مشهودتر شده است‌.

نقدی با بیان اینکه انبیاء در حسرت این ملتی سوختند، گفت: ملت ما حول محور انبیاء ایستادگی کرده و کانون پوشش همین شهدا هستند و آن بینش و تفکر شهدا باعث حرکت عظیم ملت ایران شدند چراکه شهدا برای شهادت اشک می‌ریزند و همانند کودکی برای شهادت پا به زمین می‌کوبیدند؛ شهدا دنیا را به گونه‌ای دیگر می‌بینند و آن را محل گذر می‌دیدند.

وی با بیان اینکه اگر امروز گفت مقتدر هستیم به برکت وجود شهدا است، تصریح کرد: امروز جوانانی هستند که برای حضور در جبهه اشک می‌ریزند و التماس می‌کنند و سودای شهادت در دست دارند و امروز تعداد این جوانان بیشتر از دوران دفاع مقدس هستند به نحوی که به برخی از آنان بارها جواب منفی مبنی بر عدم‌نیاز به رزمنده داده شده اما قانع نمی‌شوند و همه آنان مدیون هدایت‌های رهبر معطم‌انقلاب است‌.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: این شهدا که ما آنان را کانون قدرت و عزت می‌دانیم لازم است وصیت‌نامه‌های آنان را بخوانیم تا بدانیم و معلم آنان کیست چراکه همه آنان در وصایای خود از ولایت صحبت کردند و به همین دلیل دشمن همه تیرهای زهرآگین، تهمت و افترا را روانه ولایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید هزار بار به این ملت آفرین گفت، افزود: ملت ایران همانطور که رهبر انقلاب فرمودند از ملت حجاز در زمان پیامبر اکرم(ص) بهتر هستند؛ امروز شیخ زکزاکی‌ها میلیون‌ها انسان را بیدار کردند و حزب‌الله لبنان از مسلمان و اسلام دفاع می‌کنند و امروز روز به ثمر نشستن خون شهدا است و جای کوتاه آمدن نیست.

نقدی با بیان اینکه قطعاً انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم، گفت: آنچه که در عین‌الاسد اتفاق افتاد تنها اقدام اولیه بود که ما ایستادیم و انتقام می‌گیریم و از این خون انتقام می‌گیریم و آمریکایی‌ها باید از این منطقه بروند و قطعاً می‌روند و آنان باید از ظلم و جنایت دست بردارند و باید منتظر سیلی‌های محکم و سنگین‌تر امت اسلامی باشند.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده سپاه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است