Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:39:29 GMT

فیلم/ مداحی صادق آهنگران در مراسم هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۲۳۰

بخشی از مداحی حاج صادق آهنگران در مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین حاج صادق آهنگران رهبر انقلاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رجحانی در بازدید از روند تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فازهای تکمیلی را هم افزایش بدهد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نمادهای دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکوهای طراحی شده به نمایش گذاشته شود.

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نمادها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضاهای شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: اولویت ما مفهوم است، باید در طراحی همه اجزای این باغ موزه این مفهوم جاری باشد نه اینکه ما ابنیه‌ای را بسازیم و بعد در آینده بخواهیم به آن رنگ دفاع مقدسی بدهیم.

وی تاکید کرد: مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی، مثلاً می‌توان سوئیت سنگر ایجاد کرد که دانش آموزان و علاقمندان شب را در آن بگذارند، سوئیت‌هایی که در بیرون شبیه سنگرهای دفاع مقدس باشد اما در داخل امکانات لازم را داشته باشد یا می‌توان به جای سالن‌های نمایش معمول از معبر و سنگر و خاکریز برای روایت‌های هنرمندانه از دفاع مقدس استفاده کرد

کد خبر 6086137

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس