Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در پایان بازی نخست تیمش در رقابت های لالیگا با خبرنگاران گفتگو کرد.
به گزارش آریا، زین الدین زیدان که تیمش مسیر دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا را با تساوی مقابل رئال سوسیداد شروع کرد، به علت عدم استفاده از دو مهاجم روی نیمکت در زمانی که تیم احتیاج به گلزنی داشت مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکـا، زیدان در پایان بازی با سوسیداد گفت:
نمی خواستم سیستم بازی را عوض کنم، باید بازیکنانی را به کناره ها اضافه می کردیم و این کار را کردم. من بازیکنان زیادی دارم. امروز، این ترکیب را انتخاب کردم. هیچ مشکلی با یوویچ یا هیچ بازیکن دیگری ندارم و فقط نخواستم سیستم را عوض کنم و به همین خاطر وینگرها را تعویض کردم.
دو امتیاز از از دست رفته می بینم چون همیشه به دنبال پیروزی هستیم. در کل، بازی خوبی داشتیم؛ در دفاع موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه اول موقعیت هایی خلق کردیم اما در نیمه دوم این اتفاق رخ نداد. در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم اما در نیمه دوم بازی آرام تر شد. نیمکت نشینی کاسمیرو تنها برای این مسابقه بود.
از اولین بازی او راضی هستم، هیچ احساس ناراحتی در زانوی خود حس نمی کرد و این مهم است. این تازه بازی اول بود و ما فقط سه هفته تمرین کرده ایم. اودگارد کم کم بهتر می شود باید در مورد همه آرامش خود را حفظ کنیم.
اتفاقات بازی مقابل منچسترسیتی ممکن است رخ دهد. ما بازیکنانی که در اختیار داریم را می شناسیم و امروز همه مدافعان خیلی خوب عمل کردند. تنها یک ضربه در چارچوب ما بود و این به خاطر تلاش همه بازیکنان است، که خیلی خوب دفاع کردند. حالا به فکر بهتر کار کردن در خط حمله خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان یوویچ مارتین اودگارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است

رائول گونزالس معتقد است جود بلینگام قابلیت رسیدن به جایگاه زیدان را دارد اما هنوز به آن نرسیده است.

طرفداری | رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید و مربی تیم ب کهکشانی ها مقایسه بلینگام با زین الدین زیدان را اشتباه دانست.

به گزارش اتلتیک، امشب مراسم اهدای جوایز لوریوس 2024 برگزار می شود و در همین راستا جمعی از بزرگان فوتبال در کنفرانسی خبری حاضر شده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند. از زمان انتقال جود بلینگام به رئال مادرید و پس از عملکرد درخشان این بازیکن، بسیاری او را با زین الدین زیدان مقایسه می کنند. البته این مقایسه از نظر رائول گونزالس اشتباه است. او در این مورد گفت:

فکر می کنم این مقایسه ها اشتباه هستند. زیدان یک اسطوره است و بلینگام قابلیت های لازم برای تاریخ سازی را دارد اما به نظرم این دو متفاوت هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم