Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، این دوران را یادآور ایثار و فداکاری و رشادت ملت ایران در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی و مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) برشمرده است.

وی در پیام خود آورده است: در این دوران که به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، رزمندگان ایران اسلامی درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین حماسه‌ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار هرمزگان، در دفاع مقدس اقشار مختلف ملت ایران جهت دفاع از کشورمان حضوری حماسی در جبهه‌ها داشتند و با گذشتن از جان و نثار خون خود، نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت در میان این ملت جریان دارد.

همتی در بخشی از این پیام افزوده است: هشت سال دفاع مقدس، بیانگر مقاومت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است و حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

وی در این پیام نقش مردم استان هرمزگان را یادآورشده و عنوان کرده است: مردم این استان در کنار سایر هموطنان با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیار در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نقشی مهم در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشتند که بیانگر استواری و فداکاری مردم این دیار در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

همتی یادآور شده است: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره تمامی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی دلاورانه داشته‌اند را گرامی بداریم و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن استمرار حرکت انقلاب اسلامی است، تلاش کنیم.

استاندار هرمزگان در پایان با تجلیل از رشادت شهیدان، جانبازان و آزادگان ایران اسلامی، به ویژه شهدا و ایثارگران استان هرمزگان، شهدای سلامت و خانواده‌های آنان، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته است.

برچسب‌ها دفاع مقدس استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان دفاع مقدس استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این جلسه گفت : انجام کار اساسی و زیربنایی برای نماز از آموزش و پرورش شروع می شود و باید با برنامه ریزی مناسب نسل نو را در مسیر ترویج نماز قرار دهیم و با تربیت مربی، کار فرهنگی را آرام آرام توسعه دهیم.

او همچنین با بیان اینکه مسئولیت ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت دو مسئله مهم اسلامی است، گفت : اول نماز و برکات و آثار آن در جامعه و دوم مساله امام زمان(عج) و مهدویت است که می تواند عامل وحدت در امت اسلامی باشد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت : برنامه های ترویج اقامه نماز مطابق با سند تحول نماز ادامه پیدا خواهد کرد.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی گفت: رسیدگی به نمازخانه های بین راهی در این کمیته در دستور کار قرار گرفت و پیگیری لازم در حال انجام است.

وی بر ضرورت حمایت شهرداری و شورای شهر از فعالیتهای ستاد اقامه نماز و اجرای مفاد تفاهمنامه ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور