Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:38:20 GMT

یزد میزبان لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۲۷۲

یزد میزبان لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، میزبانی مسابقات گروه الف بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره)، با تصمیم فدراسیون کشتی کشور، به یزد رسید.  

از این رو در تاریخ 20 الی 24 مهرماه، شهر میراث جهانی یزد میزبان بیش از 150 کشتی گیر و مربی طراز اول ایرانی و خارجی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می گردد رقابت های گروه ب این مسابقات از تاریخ 8 مهرماه به میزبانی شهر تهران برگزار می گردد.

لازم بذکر است مکان اجرای این رویداد بزرگ پس از تصمیم گیری در مورد برگزاری در فضای باز یا سرپوشیده متعاقبا اعلام می گردد.

با تغییرات انجام شده تیم هیات کشتی استان یزد  در گروه الف این رقابت ها با تیم های هیأت کشتی سیرجان- فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش همگروه است.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یزد کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل لیو از چین به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و ضمن راه یابی به فینال، پنجمین سهمیه کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کاویانی نژاد پیش از این مقابل العبدودا از عراق ۷ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

علیرضا مهمدی دومین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نیز تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک به مصاف بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب ۴ سهمیه المپیک شد و در صورتی که مهمدی نیز به سهمیه المپیک برسد به هر ۶ سهمیه کامل خود در المپیک پاریس دست خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی