Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه «هفته دفاع مقدس» با تاکید بر اینکه جانبازان عزیز، جان خود و سلامتی خویش را برای دفاع از کشور و مردم به خطر انداختند و با خدای خود معامله کردند و پاسخ‌گویی به مطالبات این عزیزان و شهروندان دارای معلولیت همچون سایر شهروندان، کوچک‌ترین دِینی است که خود را به اَدایِ آن موظف می‌دانیم، گفت: بر این اساس، شرکت واحد وظیفه خود می‌داند که تا جای ممکن، با مناسب‌سازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات ویژه به افراد دارای معلولیت، امکان حضور این افراد را در جامعه تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

ترفع فعالیت سامانه حمل و نقل ویژه معلولان و جانبازان با عضویت بیش از ۴ هزار شهروند دارای معلولیت را که روزانه از خدمات این سامانه استفاده می‌کنند، از جمله خدمات انحصاری شرکت واحد به این عزیزان نام برد و افزود: این سامانه متشکل از ۷۴ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی‌شده و ۶۲ دستگاه وَن ویژه معلولان است.

وی با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان برای خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان تخصیص داده شده اما مناقصه برگزار شده برنده‌ای نداشته است، اظهار کرد: البته همچنان پیگیر خرید این خودروها هستیم تا بتوانیم پاسخگوی تعداد بیشتری از این عزیزان باشیم.

ترفع با بیان اینکه علاوه بر این، بخش اعظم ایستگاه‌های خطوط تندرو برای افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شده‌اند، تصریح کرد: این اقدام و پیش‌بینی صندلی ویژه توان‌خواهان در اتوبوس‌های بی آر تی، استفاده از ناوگان اتوبوسرانی را برای این عزیزان امکان‌پذیر کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه از بیش از ۴ هزار عضو سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان، تعداد ۳۲۰۰ نفر از ویلچر و ۳۰۰ نفر نیز از عصا و واکر استفاده می‌کنند و همچنین تعداد ۵۰۰ نفر از آنها نیز نابینا هستند، خاطرنشان کرد: سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد از مجموعه‌های منحصر به فرد ناوگان‌های اتوبوسرانی در سطح دنیاست که به صورت اختصاصی صرفاً به شهروندان دارای معلولیت خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 5028975

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوسرانی جانبازان و معلولان محمود ترفع مناقصه چهل سالگی دفاع مقدس وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران جانبازان و معلولان دارای معلولیت شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری