Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:24:06 GMT

توقیف کامیون حین تخلیه نخاله در بزرگراه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۴۶۸

توقیف کامیون حین تخلیه نخاله در بزرگراه

ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یک دستگاه کامیون را در حین تخلیه نخاله در کف اتوبان توقیف کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیل احسان‌پور، رییس منطقه ۲۵ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این باره گفت: حوالی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز راننده یکدستگاه کامیون در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) در حال حرکت بود که در اواسط رمپ ورودی به بزرگراه بابایی غرب توقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این کامیون در حالی که مشغول خالی کردن نخاله ها در این محدوده بود از سوی ماموران مشاهده شد. 

وی با بیان اینکه کامیون مذکور قبل از تخلیه کامل نخاله توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: راننده این کامیون بدون در نظر گرفتن شرایط راه و امکان برخورد دیگر رانندگان با نخاله‌های تخلیه شده در مسیر و عدم رعایت نظامات دولتی و رعایت قوانین و مقررات و همچنین عدم توجه به قانون و حقوق دیگر شهروندان قصد خالی کردن نخاله در این بخش را داشت که خوشبختانه با رسیدن به موقع تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت از ادامه کار وی جلوگیری شد.

احسان‌پور در خاتمه با بیان اینکه پس از حضور تیم گشتی در محل، راننده تمامی نخاله ها را با کمک دوستان خود جمع آوری کرد، گفت: کامیون این فرد به پارکینگ منتقل و راننده طی صورتجلسه ای همراه با مستندات به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نخاله ساختمانی پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودروي قاچاق در ساري

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمد پور اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق و در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودرويbmw قاچاق در شهرستان ساري، بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان،پس از هماهنگي هاي قضائي، خودروي موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده حين تردد در سطح شهر ساري متوقف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان ارزش خودروي مورد نظر را بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين ارتبتط مالک اين خودرو نيز پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدرداني از تشريک مساعي مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟