Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید معینی‌صفا» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه با جدیت برنامه زمانی پرداخت بدهی کشاورزان را از تحویل تا پرداخت به یک هفته تقلیل می‌دهیم، افزود: برای مجموعه مدیریت این شرکت قابل قبول نیست کشاورزان حاصل دسترنج خود را ماه‌ها پس از برداشت دریافت کنند. 

وی در ادامه تاکید کرد که باید تلاش کنیم و از تمام ظرفیت خود برای کاهش نرخ بیکاری در استانی که رتبه اول بیکاری در کشور را دارد بهره بگیریم و در این مسیر از حامیان پیشبرد هدف دولت در زمینه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معینی‌صفا یادآوری کرد که به یقین رونق تولید در این کارخانه و به تبع آن ایجاد اشتغال قابل توجه در این مجموعه جزء به حمایت از قشر کشاورزان چغندرکار مقدور و میسر نخواهد بود.

وی توضیح داد که کشاورزان استان در هر دوره چغندر کشت بهاره ۲۵۰ هزار تن و در هر دوره چغندر کشت پاییزه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن محصول چغندر به شرکت قند بیستون تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۵۷ سال از تأسیس کارخانه قند بیستون می گذرد و تاکنون ۶۳ بهره‌برداری را پشت سر گذاشته است، گفت: کارخانه قند بیستون در طول این سال ها پستی و بلندی های زیادی به خود دیده، اما با این حال به صورت قابل توجهی ایجاد اشتغال داشته، به این صورت که هر سال در ۲ دوره بهره‌برداری بهاره و پاییزه برای حدود ۵۰۰ نفر، اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

کارخانه قند بیستون در سال ۱۳۴۰ توسط متخصصان آلمانی ساخته شده و اکثر وسایل مورد استفاده برای صنعت قندسازی و ماشین‌آلات و دستگاه‌های کارخانه متعلق به شرکت سالز گیتر آلمان است.

تاریخ مونتاژ و اولین بهره‌برداری کارخانه قند بیستون سال ۱۳۴۲ است که ظرفیت اسمی اولیه آن یک هزار تن چغندر در شبانه‌روز بوده و ظرفیت اسمی کنونی آن ۲ هزار تن چغندر در شبانه‌روز، که قابل توسعه به بیش از سه هزار تن در شبانه‌روز است.

اکنون در کارخانه قند بیستون سالانه حدود ۴۰ هزار تن شکر تولید می شود.

استان کرمانشاه ۹۴۶ هزار و ۸۷۱ هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم دارد که سالانه بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی از آن برداشت می‌شود.

از مجموع اراضی کشاورزی استان، سالانه حدود ۱۱ هزار هکتار به کشت چغندرقند اختصاص داده می‌شود که در این سطح، حدود ۹۰ هزار تن محصول برداشت می‌شود.

در استان کرمانشاه ۲ کارخانه قند بیستون و اسلام آبادغرب فعال است.

براساس اعلام مسوولان استان، مجوز ساخت ۲ کارخانه قند جدید در کنگاور و صحنه نیز صادر شده است.

برچسب‌ها دلالان برداشت محصول اراضی کشاورزی کرمانشاه شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلالان برداشت محصول اراضی کشاورزی کرمانشاه شکر دلالان برداشت محصول اراضی کشاورزی کرمانشاه شکر اخبار کنکور کارخانه قند بیستون هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم