Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آندره آ پیرلو در نخستین تجربه سرمربیگری خود بسیار موفق ظاهر شد و یوونتوس تحت هدایت او توانست در هفته اول سری آ، با نتیجه 3-0 سمپدوریا را شکست دهد.
به گزارش آریا، آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس در اولین تجربه سرمربیگری رسمی خود، پیروز از زمین خارج شد و تیم او نمایشی قابل قبول ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس با گل دیان کولوسفسکی، پدیده جوان خود موفق شد سمپدوریا را در هفته اول سری آ مغلوب کند. کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله بیانکونری نیز با وجود از دست دادن دو شانس بزرگ گلزنی در نیمه اول، در این دیدار موفق شد گل بزند.
یوونتوس در اولین گام با آندره پیرلو فوق العاده ظاهر شد و توانست با ارائه نماشی هجومی و خلق موقعیت های فراوان، با سه گل سمپدوریا را مغلوب کرده و نشان دهد آماده برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی است. اما کریستیانو رونالدو از همان دقیقه یک بازی کاملا آماده بود و برای گلزنی بی تابی می کرد. او که فصل قبل با زدن 37 گل رکورد گلزنی در طول یک فصل در این باشگاه را شکسته بود، امشب نیز درخشان ظاهر شد.  گل اول یوونتوس توسط دژان کولوسفسکی و روی پاس ستاره پرتغالی به ثمر رسید و در دقیقه 24 خود او نیز تا آستانه باز کردن دروازه سمپدوریا پیش رفت، اما بدشانس بود که ضربه اش به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.
کریستیانو رونالدو در نیمه دوم نیز به شدت برای گلزنی تلاش کرد و با همکاری های متوالی با آرون رمزی خودش را در موقعیت قرار می داد. در نهایت این اتفاق در دقیقه 88 رخ داد و ستاره پرتغالی دروازه حریف را باز کرد. کریستیانو رونالدو در گوشه سمت راست صاحب فرصت شده و از زاویه ای دشوار و با یک ضربه زمینی و محکم گل سوم تیمش را وارد دروازه سمپدوریا کرد. اما شاید شیرین ترین تصویر برای هواداران یوونتوس، خوش و بش کریستیانو رونالدو و با آندره پیرلو باشد. آنها امیدوارند در ادامه فصل نیز این قاب بارها تکرار شود و در نهایت حسرت بیش از دو دهه قهرمانی در لیگ قهرمانان با این زوج به اتمام برسد.
بونوچی، کیه لینی و بوفون با پیرلو هم تیمی و دوست بودند. ما انقدر تجربه داریم که بدانیم باید مثل بازیکنان واقعا حرفه ای رفتار کنیم. آندره آ پیرلو حالا مربی ماست و ما نهایت احترام را برای مربیان خود قائلیم. ما به تمام مربیان خود کمک می کنیم تا در رختکن کار راحت تری داشته باشند. خوشبختانه ترکیب تیم ما، پر از مردان باکیفیت است که به کار کردن با قهرمانان بزرگ عادت دارند. این باعث می شود همه کار راحت تری داشته باشند و کمتر نگران باشند. پیرلو شباهت بسیار بیشتری به الگری دارد. این واضح است. رویکرد او مانند دوران بازی اش است. آن زمان می دانستید که می توانید توپ را به او بدهید و اعتماد داشته باشید که توپ از دست نمی رود. حالا به عنوان مربی هم همینطور است. او به شدت قابل اعتماد است.  
دیان کولوسفسکی در کنار بونوچی و رونالدو، گلزنان بیانکونری بودند. ستاره جوان سوئدی، اولین گل این فصل یوونتوس را به ثمر رساند و پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت: شب فوق العاده ای بود. بازی آنقدر هم آسان نبود اما ما با نتیجه 3-0، سه امتیاز را کسب کردیم. خوشحالم که در اولین بازی ام گلزنی کردم. این یعنی مجبور نیستم نگران زدن اولین گلم باشم. آندره آ پیرلو بسیار ریلکس و آرام است. او به بازیکنانش ایمان دارد و اعتماد به نفس زیادی به من می دهد. بنابراین بازی کردن برای او آسان است. او به من برای بازی کردن آزادی می دهد و می توانیم از بازی خود لذت ببریم.  
آدره آ پیرلو پس از این پیروزی با اسکای ایتالیا صحبت کرد.
یوونتوس با وجود افت سطح بدنی، بازی را کنترل کرد. داشتن ارتباط و مکالمه با بازیکنان مهم است چون خودم تا چند سال پیش بازیکن بودم و اهمیت این مسئله را می دانم. با بازیکنانم خیلی صحبت می کنم چون برای فهمیدن نیازهای آن ها، باید صحبت کنید. نیمه اول خوب بودیم اما بابت این که نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم، حسرت می خوریم. در اواخر بازی سطح آمادگی بدنی ما افت کرد اما همچنان تند و تیز ماندیم و در تمام شرایط از جمله ضدحملات سمپدوریا توانستیم شرایط را تحت کنترل داشته باشیم. در نهایت بونوچی و رونالدو هم توانستند گل بزنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیرلو رونالدو یوونتوس آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو