Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: مرحله سوم کمک‌های مردمی آسیب دیدگان کرونا با توجه به آغاز سال تحصیلی باید به سمت تامین نیاز دانش آموزان بی بضاعت سوق داده شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در هفتمین نشست هماهنگی ستاد مواسات و همدلی مومنانه بیان داشت: تهیه نوشت افزار و گوشی هوشمند به منظور حضور در کلاس های درس مجازی برای دانش آموزان نیازمندان از اولویت برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیری از محرومان و کمک به نیازمندان از توصیه های دین مبین اسلام و مورد سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است،افزود: کمک به نیازمندان البته نباید محدود به زمان و مناسبت خاصی باشد بلکه این مهم باید همواره مورد توجه و دغدغه خیران و مومنان قرار بگیرد.

جمالی پور با بیان اینکه کمک به همنوعان و نیازمندان یک تکلیف شرعی و دینی است، خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش های همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه به منظور کمک به آسیب دیدگان کرونا شاهد راه اندازی نهضت و حرکت بزرگی در این زمینه در شهرهای مختلف کشور از جمله قزوین بودیم که این حرکت همچنان تداوم دارد.

استاندار قزوین در ادامه بر توجه به عزت نفس نیازمندان حین اهدای کمک های مردمی تاکید کرد و گفت: توزیع کمک های مردمی باید به گونه ای باشد که کرامت و عزت نفس نیازمندان دچار آسیب و خدشه نشود و دست اندرکاران ستاد مواسات و کمک های مومنانه باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی به خرج بدهند.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت فعلی معیشت عده ای از مردم دچار تنگنا شده است، افزود: وظیفه شرعی ما ایجاب می کند برای حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند هر کاری که از دستمان برمی آید، انجام دهیم.

در این نشست فرمانداران شهرستان های استان قزوین به ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد مواسات و کمک های همدلانه در شهرستان های خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند کمک مومنانه مواسات و همدلی کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه