Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:54:01 GMT

پارکورکار ایران قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۶۹۸

پارکورکار ایران قهرمان جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، یاسین همتی‌نژاد، پارکورکار جوان ایران توانست در رقابت‌های جهانی پارکور که به صورت مجازی برگزار شد به عنوان باارزش قهرمانی دست پیدا کند.

این رقابت‌ها با حضور 70 پارکورکار برتر جهان برگزار شد که در نهایت داوران 8 نفر را انتخاب کردند که همتی نژاد در آرای داوران جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارکورکار در بخش آرای مردمی هم چهارم شد تا در مجموع  به عنوان قهرمان جهان انتخاب شود و به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند. این مدال اولین مدال ایران در رقابت‌های جهانی پارکور  محسوب می‌شود.

همتی‌نژاد علاوه بر کسب عنوان قهرمانی توانست عنوان پدیده مسابقات را هم به دست بیاورد. این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارکور ژیمناستیک قهرمان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد افزود: مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد و گرامیداشت کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان در فرمانداری بهشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه تاکید کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح می‌توانیم شاهد میزبانی و رقابت‌های مناسب و با کیفیتی باشیم.

وی همچنین افزود؛ مازندران استانی ورزشی است و میزبانی این رقابت‌ها باید در شأن نام شهدا و استان باشد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در این نشست گفت: در طی ۱۸ دوره اخیر همه ارکان شهرستان برای برگزاری مناسب این رویداد تلاش داشتند و در نوزدهمین دوره هم با کمک همه دستگاه‌ها و متولیان شاهد میزبانی مناسب این رویداد باشیم.

کد خبر 6081275

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی