Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مأموریت‌هایی به این کمیسیون داده شد.

وی افزود: کمیسیون انرژی مأموریت پیدا کرد تا علت تخریب زیرساخت‌های دور زدن تحریم‌ها را ریشه یابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه به کمیسیون انرژی مأموریت داده شد که پیگیری‌های لازم را برای تخصیص یارانه بیشتر به مشترکانی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند تخصیص یابد.

سلیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های کاری مشخص شده برای کمیسیون انرژی در این جلسه بازبینی و بررسی قراردادهای بزرگ در حوزه انرژی و همچنین پیگیری موضوع فروش گاز به کشورهای همسایه بود.

وی افزود: در این جلسه همچنین به کمیسیون انرژی مأموریت داده شد تا موضوع تاسیس صندوق توسعه و همچنین مقاوم سازی تجهیزات در حوزه انرژی را پیگیری کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر موضوع تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی موضوع اصلاح ساختار بودجه که در سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد و به دولت ۴ ماه فرصت داده شد تا این اصلاح را انجام دهد اما این کار صورت نگرفت، مورد بحث قرار گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه این موضوع مطرح شد که با توجه به این که اصلاح ساختار را در بودجه انجام نداده مجلس مصمم است تا در بودجه سال ۱۴۰۰ اصلاح ساختار بودجه را انجام دهد.

وی در پایان گفت: پس از این جلسه، جلسه ناظران هیأت رئیسه نیز برگزار شد و کلیت این جلسه این بود تا سازوکارهایی در مجلس تعیین شود تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی داشته باشیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تحریم نماینده کمیسیون انرژی داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت که نمایندگان با ارجاع این گزارش به قوه قضائیه با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد