Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی وضع اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره یک مقطع بالاتر رزمندگان صنعت نفت در اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی برگزار شد.

 

به دنبال درخواست رزمندگان صنعت نفت مبنی بر تسریع در اجرای ضوابط ابلاغ‌شده درباره یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان، نشستی با حضور نمایندگان مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست اجرای فوری ضوابط ابلاغ‌شده در زمینه یک مقطع بالاتر رزمندگان، در اولویت پروژه‌های منابع انسانی چهار شرکت اصلی قرار گرفت.، پس از بررسی قوانین و مقررات مرتبط با موضوع،

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، با اجرای ضوابط یاد شده، جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد و رزمندگان، از مزایای قانونی یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره‌مند می‌شوند.

برچسب هامعاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت وزارت نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: وزارت نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بالاتر رزمندگان اجرای ضوابط یک مقطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • چگونه طلبه شویم؟
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد